Avatar billede eagle1 Nybegynder
04. august 2003 - 11:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Afvikling af program under Win 98

Når jeg forsøger at køre et program under Win 98 får jeg følgende fejlmedd. " dette er ikke et gyldigt Win32-program.

Nogen der har et bud på dette !!
Avatar billede peet-49 Novice
04. august 2003 - 11:26 #1
Gå i KØR, skriv sfc og ha`win98 CD klar, så tjekkes de skjulte systemfiler for fejl.
Avatar billede riversen Nybegynder
04. august 2003 - 11:28 #2
der er fejl i .exe filen eller også er det ikke en gyldig exe fil..hvilket i bund og grund er det samme. Få en ny kopi af filen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. august 2003 - 12:43 #3
Hvad skulle programmmet indeholde eller gøre ?
Avatar billede stone Forsker
04. august 2003 - 13:56 #4
lyder som om at filens størrelse er blevet ændret. Programmet køre måske en checksum af *.exe filen - og hvis den er blevet ændret med en decompiler, får man denne meddelse.
du er nød til at få et nyt kopi.
stone