Avatar billede z1pp3r Nybegynder
04. august 2003 - 04:45 Der er 2 kommentarer

Lyd fra PC til TV

Hej alle i kloge folk.

Når jeg nu ser en film fra PC'en på mit TV, ville det være meget rart, at lyden kom fra tv'et, istedet for PC'ens dårlige højttalere. Jeg har et SB live! value, og jeg har et kabel, med 2 stik i hver ende, 2 til lydkortet, og 2 til den scart-omformer jeg har. Nu er problemet bare, hvordan får jeg lyden smidt over på TV'et? Et specielt program jeg skal bruge?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. august 2003 - 04:51 #1
du skal da bare ha et stik til dit lydkort som laver et minijack om til to.
koster en 20'er
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2003 - 08:25 #2