Avatar billede smorum Nybegynder
13. december 2000 - 23:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

måneds kategorisering

Hej,

Jeg har en side med en underliggende Access database med en længere række entries. Disse har et dato format som er opbygget efter dd-mm-yy og jeg er nu interesseret i at kunne lave en dynamisk side som skal kunne vise en oversigt over alle månederne fra aktuelle måned og tilbage til den første måned med indtastninger. Og så skal der naturligvis laves en side underliggende som viser alle entries for den valgte måned ...

jeg er nok lige lidt for lam til selv at kunne lave koden til det her .... anyone ???? pleeeaaasseee????
Avatar billede bono28 Nybegynder
14. december 2000 - 10:07 #1
Jo Hørt!
Det kan godt laves, men må det koste noget ?
www.webdoxa.com
Avatar billede smorum Nybegynder
14. december 2000 - 10:27 #2
doooh ???? 60 point ??
Avatar billede smorum Nybegynder
15. december 2000 - 16:48 #3
har løst det ....