Avatar billede limemedia Nybegynder
13. december 2000 - 22:35 Der er 46 kommentarer og
1 løsning

Freelance Opgave... :)

Ja, så kan jeg sgu\' snart ikke trække den længere... Jeg har fået oprettet subdomæner, fået lavet en fed flashforside m.m. men jeg mangler min site på dansk.

Jeg har prøvet, men jeg kan ikke få det til at lyde ordentligt... Jeg søger ikke 1->1 oversættelse, nærmere en fortolkning af min engelske tekst og en \"fordanskning\". Mit problem er at jeg ikke har tiden til at sætte mig ned og tænke det ordentligt igennem...

Derfor 1000 point til den der formulerer min kommende danske version af LJWeb. Deadline 14. december kl 18.00. !

Teksten der skal oversættes er postet herunder... Eller se på http://us.ljweb.com

Founded in 1999, LJ Webnologics\' strategy has always been linked to successfully building individual Internet Solutions with quality service at very competative rates. LJ Webnologics is a full service Internet production company, specializing in the design, development, and deployment of dynamic Web-based media solutions.

As \"Internet Business Consultants\" we understand, that communication is the vital key to any successful solution. The Internet has \"The Power\", and we have the expertise to utilize it to it\'s fullest potential.
In the fast evolving Internet environment, LJ Webnologics has developed a solid core of outstanding competency and methodology of skills. We develop cutting-edge solutions.

Each solution is as unique as your fingerprint. We realized that all clients have specific needs, which we help the client to define before any process of development begins. We build your solutions and services on an individually unique basis.

LJ Webnologics offers a wide range of services including :

  - Web Site Audit & Recommendations
  - Corporate Web Site Development
  - E-Commerce Solutions (B2B - B2C)
  - Graphic Design and Multimedia
  - Web Site Hosting, Maintenance and Support
  - Corporate Intranet/Extranet Development
  - Advanced Application Development
  - Internal Communication and Web Publishing Systems
  - Site Care & Webmastering
We have worked with a wide variety of clients over the last years. This has given us a broad base of experience from which we draw in developing each and every new website.

Spend some time with us and you will start seeing the world like we do. Full of promise for the way technology can be used to build and strengthen the relationships important to your future business.
Want more information about hiring LJ Webnologics ?
client@ljweb.com

Have a project in mind or interested in hiring us ?
project@ljweb.com

Questions regarding partnership ?
partnership@ljweb.com

Have suggestions for ways we could make our site even more useful ?
feedback@ljweb.com

Have questions or comments concerning our company ?
info@ljweb.com

Have general comments or questions that don\'t fit under any of the above categories ?
info@ljweb.com

Ønskes en alternativ gevinst tilbyder jeg ét stk. business visitkort website, 5 html sider indeholdende op til 3 billeder hver (leveres af kunde), design (max. 2 prototyper) samt en mailform.

*<:-) >>
/ Lars
ljweb.com
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. december 2000 - 22:38 #1
Er i gang med mit forslag..
Avatar billede limemedia Nybegynder
13. december 2000 - 22:43 #2
Er der behov for yderligere oplysninger kan jeg fanges på ICQ: #13434534 eller simpelthen - grib knoglen :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. december 2000 - 22:44 #3
okai :-)
Avatar billede prodic Mester
13. december 2000 - 22:53 #4
hmm kl18.00 det er ikke meget tid når man har fri kl.17.30 - ellers ville jeg godt have givet et bud.
Avatar billede limemedia Nybegynder
13. december 2000 - 22:54 #5
prodic >> +- et par timer :) jeg kan jo heller ikke være på eksperten i arbejdstiden *host* *host*
Avatar billede prodic Mester
13. december 2000 - 22:57 #6
nej men jeg kan da se hvad jeg kan nå inden for rimelig tid, dvs nok mest plus et par timer. Det tager som du selv siger tid, og vi er nogle der skal sove engang imellem - ik´ TD?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. december 2000 - 22:58 #7
prodic:> *lol* faktisk har jeg lige sovet siden kl. 14 i eftermiddags til for ca. ½ time siden ;-)
Så jeg sover en gang i mellem :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. december 2000 - 23:17 #8
ljweb:> du har en fejl i dit eng.

\"ize it to it\'s fullest potential.\" skulle være
\"ize it to its fullest potential.\"

\"it\'s\" er en sammentrækning af \"it is\" som vi jo godt ved, men \"its\" er når man siger noget om \"noget\"
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. december 2000 - 00:29 #9
tdaugaard :) bliver rettet når jeg står op :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. december 2000 - 00:30 #10
har du gode ideer til andre forbedringer af det engelske er jeg også åben overfor det :) jeg skal nok kompensere :)
Avatar billede fcs Novice
14. december 2000 - 01:47 #11
Her er mit forslag (lavet på en halv time, så der kan være fejl selvom jeg har checket):

Siden grundlæggelsen I 1999 har LJ Webnologics strategi altid været kædet sammen med succesfuld opbygning af individuelle Internet løsninger med god service til meget konkurrencedygtige priser. LJ Webnologics er et ”full service” Internet produktionsselskab, som er specialister indenfor design, udvikling og implementering af dynamiske Web-baserede medie-løsninger.

Som ”Internet Forretningskonsulenter” ved vi at kommunikation er den primære parameter for at kunne skabe en succesfuld løsning. Internettet skaber mulighederne og vi har ekspertisen til at udnytte potentialet til det yderste.

Internetområdet udvikler sig hurtigt og derfor har LJ Webnologics udviklet en fast kerne af fremragende kompetencer og metodiske færdigheder. Vi er på forkant med udviklingen.

Hver opgave er ligeså unik som et fingeraftryk. Vi har erkendt at alle kunder har specifikke behov, som vi hjælper kunden med at definere inden udviklingsprocessen går i gang. Vi opbygger dine løsninger og services ud fra et individuelt tilpasset grundlag.

LJ Webnologics tilbyder en bred vifte af services:

- Web site check og rådgivning
- Udvikling af virksomhedssider
- E-commerce løsninger (B2B - B2C)
- Grafisk design og Multimedia
- Hosting af Web Site, vedligeholdelse og support
- Udvikling af virksomheds Intranet/Extranet
- Udvikling af avancerede programmer
- Intern kommunikation og  systemer til Web-publikation.
- Vedligeholdelse og overvågning af Site (Webmaster)

Vi har samarbejdet med en bred vifte af kunder i løbet af de sidste par år. Dette har given os et bredt erfaringsgrundlag, som vi bruger som base for hvert nye Site vi udvikler.

Tilbring noget tid sammen med os og du vil begynde at se verden som vi ser den. Fuld af muligheder for hvordan teknologi kan bruges til at opbygge og styrke de relationer der er vigtige for Deres fremtidige virksomhed.

Ønsker du mere information om hvordan du kan benytte LJ Webnologics?
Har du et projekt i tankerne eller vil du gerne benytte os?
Spørgsmål vedrørende samarbejde?
Forslag til hvordan vi gør vores Site bedre?
Spørgsmål eller kommentarer vedrørende LJ Webnologics?
Generelle kommentarer eller spørgsmål som ikke passer ind I de ovenstående kategorier?
Avatar billede fcs Novice
14. december 2000 - 01:49 #12
Ups, har lige set at Word har lavet alle min små enkeltstående \"i\"\'er om til \"I\"\'er (forbandede engelske grammatik) ;-) Bare lige så du er opmærksom på det.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. december 2000 - 07:37 #13
fcs:> hmm .. nææ .. jeg ser da små I\'er (i\'er..) og ikke store.. !?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. december 2000 - 07:56 #14
ljweb:> ud over lige den \"its\" fejl så kan jeg ikke se nogle andre fejl, så det burde være OK
Avatar billede fcs Novice
14. december 2000 - 10:45 #15
tdaugaard>> \"grundlæggelsen I 1999 \" er bare et eksempel på det jeg mener!
Avatar billede saubermacher Nybegynder
14. december 2000 - 11:08 #16
Sidste linie \"passer ind \'I\' de ovenstående.
Avatar billede prodic Mester
14. december 2000 - 17:05 #17
Wow - 20 min senere ser det sådan her ud.
Jeg har forsøgt at fange samme tone i det danske som det engelske. Men hvorvidt resultatet er blevet godt nok, kan jeg ikke vurdere da jeg lige har undervist i engelsk.
Der kan muligvis være andre ord/vendinger som jeg ville lave om, men det skulle være inden kl.18.00 og der er jeg off.
Så du må se dig selv tilfreds med det her, er dog villig til at lave et \"bedre\" forslag en anden dag.

<cut>
Siden oprettelsen i 1999 har LJ Webnologics altid været forbundet med succesfulde individuelle Internetløsninger med en høj kvalitet til konkurrencedygtige priser.
LJ Webnologics er et fuldt ud servicerende Internet produktions firma, med speciale i design, udvikling og implementeringen af dynamisk web-baserede løsninger.

Som konsulenter indenfor Internet Business ved vi, at kommunikation er grundstenen for at opnå en succesfuld løsning. Internettet har kraften og LJ Webnologics har ekspertisen til at udnytte denne til fulde.

I takt med det hastigt udviklende Internet miljø, har LJ Webnologics udviklet en enestående tilpasnings- og konkurrenceevne. Vores Internet løsninger er altid på forkant med udviklingen.

Hver enkelt klients løsning er altid så unik som et fingeraftryk. Vi anerkender at alle klienter har specifikke behov, som vi i samarbejde med klienten altid præciserer før selve udviklingsprocessen begynder. Vi fremstiller alle løsninger på baggrund af klientens individuelle behov.

LJ Webnologics tilbyder en bred vifte af tilbud :
Web Site revision og rådgivning
Udvikling af Virksomhedens Web Site
E-Commerce løsninger (B2B – B2C)
Grafisk Multimedie og Design
Web Site Hosting, vedligeholdelse og support.
Udviklingen af Intranet/Extranet løsninger.
Avancerede applikations-løsninger
Interne kommunikations og Web-udgivelses systemer
Website vedligeholdelse og opretholdelse af Websites. (Webmastering)

LJ Webnologics har i årenes løb samarbejdet med et bredt udbud af klienter. Dette har givet LJ Webnologics essentielle erfaringer som indrages i udviklingen af alle nye Internetløsninger.

Brug noget tid sammen med os, og du vil begynde at se verden på samme måde. I takt med teknologiens udvikling har vi indset vigtigheden i at opbygge og styrke kendskabet til din fremtidige forretning.

Interesseret i at hyre LJ Webnologics?
Client@ljweb.com

Har du et projekt og er interesseret i at hyre os?
Project@ljweb.com

Spørgsmål ang. et partnerskab?
Partnershop@ljweb.com

Forslag til forbedringer af vores nuværende website?
Feedback@ljweb.com

Spørgsmål/kommentarer ang. vores virksomhed?
Info@ljweb.com

Spørgsmål/kommentarer som falder udenfor ovenstående kategorier?
Info@ljweb.com

<Uncut>

Der var nogle af de engelske formuleringer jeg undrede mig over første gang jeg læste den igennem, men har ikke lige overblikket lige nu til at nævne dem.
Dem får du senere. Men mest hang det sammen med sammensætningerne af sætningerne i de enkelte afsnit, hvor de ikke altid hænger sammen på den mest logiske måde.
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. december 2000 - 20:44 #18
mit møde trak ud... jeg kigger på de indkomne løsninger... :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. december 2000 - 20:50 #19
tdaugaard ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. december 2000 - 21:38 #20
ljweb:> af fcs\' og prodic\'s forslag at se, så synes jeg du skal gå med et af dem.. jeg har været så træt de sidste par dage at jeg slet ikke har fået lavet noget specielt..
Avatar billede vbmojo Nybegynder
14. december 2000 - 22:22 #21
Hej LJWeb,

Du bad om en \"ikke 1-til-1\" oversættelse, så jeg har skrevet lidt om i teksten og ikke mindst betydningen af den.
Nu kan du så selv se hvad du synes om det.

MoJo

LJ Webnologics er en international virksomhed, der siden grundlæggelsen i 1999 har arbejdet med individuelle Internet løsninger af høj kvalitet til konkurrencedygtige priser.
LJ Webnologics er et ”full service” firma hvilket indebærer, at vi påtager os hele opgaven fra analyse og design til udvikling og implementering af både statiske og dynamiske Internet løsninger.

Som konsulenter indenfor Internet handel ved vi, at kommunikation er nøgleordet for at få skabt en succesfuld Internet løsning, og vi lægger derfor stor vægt på et tæt samarbejde med kunden i analyse- og designfasen.
Internettet har kraften og LJ Webnologics har ekspertisen til at skabe en Internet løsning, som kommunikerer målrettet eller bredt.

Hver enkelt kundes løsning er lige så unik som et fingeraftryk og vi gør derfor et stort arbejde ud af at få afdækket og specificeret hver enkelt kundes behov, inden den egentlige udvikling påbegyndes.

LJ Webnologics følger udviklingen af alle Internet relaterede teknologier på tætteste hold, hvilket gør os i stand til altid at levere løsninger som udnytter mediet maksimalt.

LJ Webnologics ydelser omfatter blandt andet :
Hjemmeside analyse og rådgivning
Design og udvikling af virksomheds hjemmesider
E-Commerce løsninger (B2B – B2C)
Design og udvikling af multimedie præsentationer
Web Hosting, vedligeholdelse og support
Udviklingen af Intranet/Extranet løsninger
Avancerede applikations-løsninger
Interne kommunikations systemer
Internet publicerings systemer
Hjemmeside vedligeholdelse (Webmastering)

Gennem samarbejde med danske og internationale kunder og partnere i løsningen af mangeartede opgaver, har LJ Webnologics oparbejdet essentielle erfaringer som inddrages i udviklingen af alle nye Internet løsninger.

Brug LJ Webnologics til at få opbygget og styrket din viden om Internet baserede løsninger til gavn for din nuværende eller fremtidige forretning på Internettet.

Ønsker du yderligere information om LJ Webnologics som leverandør til din Internet løsning?
Client@ljweb.com

Spørgsmål/kommentarer ang. vores virksomhed?
Info@ljweb.com

Spørgsmål ang. et partnerskab?
Partnershop@ljweb.com

Forslag til forbedringer af vores nuværende hjemmeside?
Feedback@ljweb.com

Spørgsmål/kommentarer som falder udenfor ovenstående kategorier?
Info@ljweb.com
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. december 2000 - 22:32 #22
jeg må sige jeg ikke lige kan sige om Prodic eller VBMoJo er den heldige \"vinder\"... jeg vender til jer fredag morgen :)

men det ser rigtig godt ud :)
Avatar billede prodic Mester
15. december 2000 - 11:46 #23
øv havde vi haft til fredag morgen havde jeg \"pyntet\" lidt på det. :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. december 2000 - 11:50 #24
*S*
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. december 2000 - 11:55 #25
prodic >> du er velkommen til at pynte videre for du skal også have valgt din gevinst :)
Avatar billede vbmojo Nybegynder
15. december 2000 - 11:56 #26
Hoooold da op - klokken er allerede 12 om morgenen !!!
Jeg mener - vi har jo ikke fået svar så det må jo stadig være morgen.

MoJo ;D
Avatar billede prodic Mester
15. december 2000 - 12:01 #27
jeg kan ikke nå at pynte videre, vi er jo nogen der er på arbejde :)
Så er kl.12.00 - og morgenen er aflyst af Middag.
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. december 2000 - 12:08 #28
prodic >> ja, vi er jo nogen der er på arbejde :|
Avatar billede prodic Mester
15. december 2000 - 12:12 #29
:)
Avatar billede prodic Mester
16. december 2000 - 11:58 #30
wow takker. Det var ikke så lidt en sjat oven i point-stakken.
Watch out TD - i\'m right behind ya.(Næsten)
Avatar billede limemedia Nybegynder
16. december 2000 - 16:46 #31
prodic >> kostede mig 200 pladser på listen... men det går nok :) *gg* jeg plejer ellers at sponsorere E.J. i hans topplacering
Avatar billede prodic Mester
17. december 2000 - 17:48 #32
selvom jeg fik 1000 point, så flyttede jeg mig kun til nummer 19 fra 20. Der er langt derop du....:)
Avatar billede fcs Novice
19. december 2000 - 10:22 #33
ljweb>> Nogen grund til at du afviste mit forslag?
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. december 2000 - 10:25 #34
fcs >> der kan kun være én vinder :) og det blev ikke dig ...
Avatar billede vbmojo Nybegynder
19. december 2000 - 10:26 #35
*bull-host-host*
Avatar billede fcs Novice
19. december 2000 - 10:28 #36
ljweb>> Ja, det kan jeg se ;-), men hvorfor valgte du Prodics forslag og ikke mit? (Der er ikke tale om misundelse, men bare en forespørgsel om en begrundelse, så jeg kan gøre det bedre næste gang)!
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. december 2000 - 10:32 #37
fcs >> ikke noget jeg kan pinpointe... jeg læste de komne svar igennem og valgte den jeg primært vil gå ud fra... Der er formuleringer i dem alle jeg ændrer lidt på og jeg tog et skøn af hvilken der lød bedst, passede bedst til min virksomhed og samtidig i overensstemmelse med den oprindelige tekst.
Avatar billede vbmojo Nybegynder
19. december 2000 - 10:38 #38
jep - og så er den jo en rigtig, rigtig god idé ikke at fordele pointene til dem som har besværet sig for at hjælpe dig ;D
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. december 2000 - 10:42 #39
det stod ikke i betingelserne... og mojo, point går efter fortjeneste... nu flamede du mig i et andet spørgsmål så du skal give mig point for at få lov til at svare :))))

onChange=\"this.close()\"; :D
Avatar billede prodic Mester
19. december 2000 - 11:43 #40
vbmojo : Ingen sure miner. Du må da gerne få de 100 af dem hvis det kan gøre dig glad. De point betyder ingenting. Måske for TD - men han gælder jo heller ikke.
Sig endelig til, hvis du føler dig snydt.
Avatar billede prodic Mester
19. december 2000 - 11:44 #41
og det gælder da også for fcs for den sags skyld.
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. december 2000 - 12:02 #42
prodic >> vbmojo er en kollega der holder af at irritere og tirre undertegnede... giv ham endelig ikke nogen point :)

og skal der gives point skal jeg nok give dem... et eller andet skal jeg jo bruge dem til *gg*
Avatar billede prodic Mester
19. december 2000 - 12:04 #43
det var bare for at vise lidt Jule-stemning, at jeg tilbød ham at give ham nogle af dem. Og det med kollega - det var ikke nemt at læse nogen steder.
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. december 2000 - 12:07 #44
prodic >> det er en intern flaming kamp :)

du skal bare se hvad der sker over Yahoo Messenger... Her på eksperten skal vi jo holde os lidt i skindet :) ellers bliver jeg jo bare smidt ud igen *GG*
Avatar billede prodic Mester
19. december 2000 - 12:16 #45
well man ved aldrig om folk er sure eller ej.
Avatar billede fcs Novice
27. december 2000 - 15:38 #46
Prodic>> Jeg er ikke misundelig eller noget, så behold du bare dine point. Jeg ville bare gerne have en begrundelse, da jeg ikke kunne forstå hvorfor mit glimrende arbejde ikke var blevet accepteret ;-)
Avatar billede prodic Mester
27. december 2000 - 16:12 #47
Helt iorden. Jeg gider bare ikke at folk er sure over nogle point, der i realiteten ingeting betyder. Så derfor måtte du da gerne få nogle af dem. Men jeg beholder dem da gerne, såfremt ikke ikke er sure.