Avatar billede clang-k55 Nybegynder
03. august 2003 - 20:02 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Banner til ungdomssite

Hej eksperter...

Jeg søger en, der kan lave et banner til en ny hjemmeside. Banneret skal passe inde øverst på siden: http://www.total-humor.tk og må gerne ligne noget ala det banner på http://www.junkstuff.dk.

Hvis der er nogen der har lyst må de også gerne lave flere af samme slags og nogle i forskellige størrelser (468 x 60 pixels, 120 x 60 pixels og 88 x 31 pixels) som kan bruges til 'bannerbyt'.
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
03. august 2003 - 21:17 #1
ikke nogen forslag......er der for få points??
Avatar billede lordhead Nybegynder
03. august 2003 - 23:18 #2
Jeg tror der skal flere points til :)
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
04. august 2003 - 01:17 #3
http://jakobsynder.dk/exp/383236/

- Hvad det kan blive til, til den "pris" :-)
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
04. august 2003 - 09:16 #4
så, nu er der lidt flere points.....
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
04. august 2003 - 11:31 #5
Ok, lad venligst lige lidt uddybende information gå hånd i hånd med de ekstra points så.
Junkstuff er en heeeelt anden stil, med andre farver osv.
Det du søger derfra, er det tegningen af de to underlige mennesker i venstre side eller skrifttypen eller hvad er det?
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
04. august 2003 - 12:44 #6
okay.....de skal appellere til de unge. Farverne må I selv bestemme, bare de passer til resten af farverne på min side. Grunden til at jeg linkede til junkstuff's side er, at http://junkstuff.dk/Banners/Egne/468x60/Junkstuff2.gif og http://junkstuff.dk/Banners/Egne/468x60/Junkstuff1.gif er noget lignende det, jeg gerne vil have inde på min side.

På banneret må der gerne være nogle folk ligesom dem på de førnævnte bannere og bannerne må gerne være animerede.

Som jeg skrev sætter jeg også stor pris på hvis nogen gider lave det samme slags banner i alle de forskellige størrelser, 468 x 60 pixels, 120 x 60 pixels og 88 x 31 pixels.

Er der flere spm. kan i bare skrive!!!
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
04. august 2003 - 15:02 #7
skriv venligst hvis der er nogen, der ved hvorfor ingen svarer på dette spm.!!??
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
04. august 2003 - 15:24 #8
Tålmodighed er en dyd.

Personligt har jeg ikke lige tid. Der skal nok komme nogen andre forbi.
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
05. august 2003 - 09:00 #9
HALLO......er der nogen der er igang med et banner??
Avatar billede erax Nybegynder
05. august 2003 - 10:00 #10
JEG tror der skal nogle flere "point" til hvis du forstår hvad jeg mener :-D
Avatar billede lordhead Nybegynder
05. august 2003 - 11:47 #11
erax> man må ikke give mere end 200 points... !
Avatar billede erax Nybegynder
05. august 2003 - 12:11 #12
Derfor i ""....nevermind
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
05. august 2003 - 12:15 #13
erax >> Han startede med at udbyde 75 points, men hævede det senere.

clang-k33 >> Jeg skal nok se om jeg kan få tid til det i dag.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
05. august 2003 - 13:56 #14
Nyt forslag -> http://jakobsynder.dk/exp/383236/

Hvis du ser det samme som før, så tryk F5.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
05. august 2003 - 19:32 #15
Hvaa mester. Jeg håber du har en rimelig god forklaring på det her:
http://www.totalhumor.1go.dk/bannerbyt.html
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
07. august 2003 - 15:54 #16
jakobsynder>> Siden er langt fra færdig. Så jeg bytter hele tiden rundt på alle tingene på siden, og så skulle jeg lige se hvordan det fungerede med dit banner under bannerbyt. Og derefter er jeg begyndt i skole igen, og har ikke haft tid til at lave det om igen......men det må du meget undskyld.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
07. august 2003 - 16:06 #17
Hmm, det er så ok ;-)

Men kan du ikke give noget mere info, og noget feedback... De nye to røde der, er det noget i den stil du søger som topbanner, eller noget helt andet?
Prøv dem endelig af derinde, så du kan danne dig et indtryk, men sig gerne lige den slags først :-)