Avatar billede mati Nybegynder
03. august 2003 - 18:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan man godt lig i en menu på en hjemmeside ?

Jeg er ved at lave hjemmeside men jeg ved ikk rigtigt hvad jeg skal lave inde i menuen. Hvad er godt så man får mange besøgende ?
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
03. august 2003 - 18:13 #1
tror ikke det er menu'en der tiltrækker besøgende, det er vel mere indholdet af hjemmesiden? Og så skal den være godt placeret i de vigtige søgemaskiner + evt. reklamer.

Designet har også en hel del at sige.

Men kun at kikke på menuen når der skal tiltrækkes besøgende? det er nok lige snævert nok...
Avatar billede riversen Nybegynder
03. august 2003 - 18:13 #2
det lyder ikke til du har en speciel grund til at lave en hjemmeside. Alene det er et dårligt udgangspunkt, da indholdet næppe bliver særlig godt. Blot et venligt råd.
Avatar billede levithan Nybegynder
03. august 2003 - 18:14 #3
Billeder af frække flotte piger hitter altid hos de fleste. eller biler & motor cykler

Du kan også tilføje META TACs på din hjemmeside og registerer din hjemmeside til forskellige Søgemaskiner så når folks søger kommer din side frem som et hit og derved få flere besøgende
Avatar billede zkn Nybegynder
03. august 2003 - 18:15 #4
Dyu burde nok holde dig til standart blog, så en biografi(lidt om dig selv) og nogle billeder.

Ved ikke med besøgende men hvis du vil lave en portal så find nolge sites der vil linke til dig, hvis du linker til dem det er altid godt.
Avatar billede goody-goody Nybegynder
03. august 2003 - 18:16 #5
DU skal have et eller andet at byde på. noget konkret. det kan være produkter, viden eller speciel data som alle andre ikke har.
Avatar billede mati Nybegynder
03. august 2003 - 18:17 #6
Hmm... Nej der er ikk nogen grund til at lave hjemmeside.. Sys bare det er sjovt !!! Men altså en side med mange billeder ! og et flot dersign.. Er det dét der skal til ?!
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
03. august 2003 - 18:23 #7
kommer meget an på hvad du vil ud med, hvad du vil vise verden.

Man kan ikke sige at en hjemmeside med mange billeder er bedre end en hjemmeside med få billeder, det kommer meget an på resten af indholdet.

Et godt design er en god start ;o)

Men det vigtigste med en hjemmeside er vel egentlig at man selv er godt tilfreds.

Hvis ikke du ved, hvad du skal lave på din hjemmeside, men du alligevel har lyst til at prøve kræfter med det, ja så lav en om dig selv, din familie, din hobby, din bil, hvad som helst.

Det er ikke sikkert at det blliver en hjemmeside, der vil blive set af mange, men du kan jo bruge den som et slags visitkort...
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
03. august 2003 - 18:24 #8
Accepteret svar: zkn
Point : 150

???
Avatar billede zkn Nybegynder
03. august 2003 - 18:28 #9
Affiliates er en god måde at få hits på.