Avatar billede osdeburger Nybegynder
03. august 2003 - 17:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

CD-rom box

Kan man i en butik købe en boks til alm. cd-rom dreve, ligesom man kan til en harddisk??
evt. link
Avatar billede kohaar Nybegynder
03. august 2003 - 19:35 #1
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404627895

Den er kun til et cd'drev. Synes ikke rigtig jeg kunne finde andet. Hvor mange dreve tænkte du på? Du kan jo evt. lave/købe en server, eller købe eksterne cd-rom drev til usb?
Avatar billede kohaar Nybegynder
03. august 2003 - 19:38 #2
Der er også her: http://www.im-pro.dk/default.asp?gruppe=Hardtilb

Er noget billigere, men stadig også kun til et drev. Synes det er underligt at jeg ikke kan finde et til flere. Har da før set det i alt fald...
Avatar billede friost Nybegynder
03. august 2003 - 19:39 #3
Det kan ikke betale sig... Det er billigere at købe et dvd-drev. Du kan få flere externe dvd-dreve der er flotte og næsten billigere..
Avatar billede friost Nybegynder
03. august 2003 - 19:39 #4
Smutter... skal spise...
Avatar billede kohaar Nybegynder
03. august 2003 - 19:44 #5
Hvorfor dvd-drev. Han spurgte om cd-rom box? Man kan da også få billige eksterne cd-rom drev. Vil da tro, at de er billigere end eksterne dvd drev
Avatar billede osdeburger Nybegynder
03. august 2003 - 20:28 #6
jeg har et termaltake kabinet, så jeg gidder ikk ofre flere penge på et nyt(har da ellers haft det i tankerne).. har lige tjekket prisen på harddisk kabinetterne, så det ender nok med at jeg laver noget gejl selv;)
Svar lige kohaar, så får du pointene
Avatar billede kohaar Nybegynder
03. august 2003 - 22:49 #7
Takker herfra