Avatar billede thebluething Nybegynder
03. august 2003 - 16:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i om NBAsiden.tk nu?

Nu har jeg lavet tabbelarne om havd synes i om siden?
Avatar billede bredker Nybegynder
03. august 2003 - 16:32 #1
den er nu noget svær at finde når man ikke ved hvad den heder
Avatar billede thebluething Nybegynder
03. august 2003 - 16:34 #2
Avatar billede bredker Nybegynder
03. august 2003 - 16:34 #3
skulle vel ikke være denne
http://www.nbasiden.tk/
Avatar billede thebluething Nybegynder
03. august 2003 - 16:35 #4
det står altså i spørgsmålet "hvad synes i om nbasiden.tk nu?
www.nbasiden.tk
Avatar billede thebluething Nybegynder
03. august 2003 - 16:36 #5
jo, www.nbasiden.tk hva synesd du om den den er overhovedet ike færdig!
Avatar billede hmm10 Nybegynder
03. august 2003 - 16:39 #6
Burde du ikke lukke http://www.eksperten.dk/spm/382968 før du oprettede dette indlæg?
Avatar billede thebluething Nybegynder
03. august 2003 - 16:52 #7
det er jo ikke det samme spørgsmål, vel
Avatar billede lordhead Nybegynder
03. august 2003 - 17:05 #8
Det pyntede faktisk en hel del :)

Savner dog stadig at din side er i midten af skærmen, eller at du bruger procent layout, så den fylder lige meget på alle opløsninger!

Din menu kunne også godt være i venstre side isteden for højre side!

Hvorfor er der ikke baggrundsfarve på nogen af boksende?
Avatar billede thebluething Nybegynder
03. august 2003 - 17:17 #9
menuen er i højre side for at pynte lidt på det så det ikke er som hos alle andre. Baggrunndsfarve på nogen af boksene er KUN til pynt.  og jeg syntyes enlig det ser bedre ud,
Du kan også se www.nbasiden.tk på tvdanamrks.hjemmeside
Avatar billede cozey Nybegynder
04. august 2003 - 12:17 #10
hmm... hvorfor er det lige du siger det???
"Du kan også se www.nbasiden.tk på tvdanamrks.hjemmeside"? ...
Avatar billede nikotino Nybegynder
04. august 2003 - 21:52 #11
Tjoo, umiddelbart syntes jeg at de mørkerøde farver er lidt for belastende set i forhold til baggrundsfarven. Prøv at bruge nogle komplementære farver istedet. Specielt irriterende bliver det dog først når du bruger så subtile nuancer af den mørkerøde og din mangel på brug af en form for "border/rammer", det hele flyder lidt for meget sammen.

Og så de der "Quick Links"... Drop dem, du kommer alligevel ikke til at tjene noget på dem, i hvert fald ikke i starten.
Måske skulle du også bruge nogle "rammer" på logoet nu hvor den er så uafsluttet. Ellers passer logoet vel egenligt meget godt til ideen, dog syntes jeg at den hvide kasse hvori der står "SIDEN" først skulle starte lige før skriften og ikke lige over B'et i "NBA". Bare lad være med at følge logoets farver så slavisk, prøv evt. at brug en orange/gul farve også.

Tiden er vel efterhånden løbet fra frames, de er irriterende af mange årsager.
læs her: http://www.useit.com/alertbox/9612.html (Jacob Nielsen's kommenterer  frames i 96, stadig gældende). Og jeg kan specielt ikke se hvorfor du bruger dem her, hvor du ikke engang udnytter de (få) fordele de nu engang har.

Jeg er enig i at du bør centrere hovedtabellen i midten.

Nu hvor du har valgt at bruge gif'r i ... noget... af menuen hvorfor bruger du så ikke antialias på teksten eller en tydeligere font der passer til skriftstørrelsen, det er mere utydeligt end der hvor du ikke bruger billeder i menuen.
Men i virkeligheden kunne du vel lige så godt droppe gif'erne (det ville også gøre det lettere at tilpasse sitet til forskellige skærmopløsninger).

Jeg håber at du for din egen skyld at du går over til en mere dynamisk opbygning af siden nu hvor jeg ser hvor mange nyheder du skal holde styr over.

Det var det herfra, håber at du kan bruge det til noget.
Avatar billede thebluething Nybegynder
04. august 2003 - 22:26 #12
tak, for hjælpen men jeg har altså ikke brugt frames, overhoved.