Avatar billede godfucker Nybegynder
03. august 2003 - 16:03 Der er 7 kommentarer

Amok efter spil

Jeg hev lige et gammelt spil frem, Ice Wind Dale II, og installerede det.. Spiller det. Fint nok, glimrende MEN: Hver gang jeg er færdig kraller cpu'en fuldstændig af, og rapporterer om boot failure. Når jeg smækker cd'en i kan den ikke registrere hard disk'en, og den eneste løsning, er stort set at hive stik ud, og proppe dem i igen, et væld af gange. Det er jo lidt irriterende.

Hvad kan det skyldes?

Er det bare mit Windows XP, der generelt bare er noget crap?
(Var lidt i tvivl om hvor spørgsmålet skulle placeres).
Avatar billede godfucker Nybegynder
03. august 2003 - 16:03 #1
Det skal lige siges, at det sker når jeg tænder den igen, hvis det da ikke fremstod tydeligt nok :)
Avatar billede riversen Nybegynder
03. august 2003 - 16:05 #2
har du højreklikket på filen --> egenskaber --> kompatibilitet og prøvet at sætte den til fx win 98
Avatar billede riversen Nybegynder
03. august 2003 - 16:06 #3
svar
Avatar billede godfucker Nybegynder
03. august 2003 - 20:42 #4
Beklager sent svar. Nah, jeg har kun XP som styresystem... Så det..
Avatar billede godfucker Nybegynder
03. august 2003 - 20:43 #5
Eller det er måske ligemeget?
Avatar billede godfucker Nybegynder
03. august 2003 - 20:52 #6
Men jeg prøver lige.
Avatar billede godfucker Nybegynder
03. august 2003 - 20:58 #7
Den gør det stadig..