Avatar billede mt2 Nybegynder
03. august 2003 - 12:27 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Lav et banner

Jeg mangler et banner til Min side www.BarcaNyt.webbyen.dk størrelsen skal være 468*60 det må godt være animeret. farverne skal være røde og blå da det er barcelonas farver håber jeg kan hjælpes
Avatar billede Kengun Praktikant
03. august 2003 - 12:35 #1
Det er imod Ekspertens regler at oprette et ens spørsmål innen kort tid (ref: http://www.eksperten.dk/spm/382981 ). Se http://www.eksperten.dk/regler.phtml 2:11 "Det er ikke tilladt at: oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk." Du læste vel reglerne når du opprette dig som bruger?
Avatar billede kboysen Nybegynder
03. august 2003 - 13:24 #2
kengun>>>> paragraf rytter.

Selvfølgelig skal man følge reglerne, men helt ærligt, har du ikke andet at lave
Avatar billede mati Nybegynder
03. august 2003 - 14:17 #3
Øhh... jeg kan godt lave et banner til dig. Men jeg ikk så godt finde ud af det med at lave et billed animeret. Men jeg kan godt lave et til dig.
Avatar billede mati Nybegynder
03. august 2003 - 14:35 #4
http://lynild.dk/lequak/barcenyt.jpg <-- hvad syntes du om det ? eller skal jeg lave et nyt ? eller skal jeg overhoved ikk lave noget ?
Avatar billede mt2 Nybegynder
03. august 2003 - 16:43 #5
kan du ikke lave et billede med Ronaldinho i den højre side. du kan finde et billede med ronaldinho på min side(www.BarcaNyt.webbyen.dk) inde under nyheder. hvis du kan lave det er det fint
Avatar billede Kengun Praktikant
03. august 2003 - 17:40 #6
kboysen> Er du imod Ekspertens regler, så har du ik noget her at gøre!
Avatar billede Kengun Praktikant
03. august 2003 - 17:44 #7
kboysen> Har du ik andet at lave end at fly efter mig, med sådanne dumme kommentare? Reglerne er til for at følges. Har du noget problem med det?
Avatar billede kboysen Nybegynder
03. august 2003 - 18:04 #8
kengun, har jeg sagt at reglerne skal overtrædes? nææ vel!!!

Men spørger jo bare om du ikke har andet at lave.....for det virker da som om du sidderog keder dig
Avatar billede mati Nybegynder
03. august 2003 - 18:05 #9
Hmm... Det kommer ikk til at se så godt ud ! du kan bruge det jeg har lavet.. eller la vær og få en anden til det !
Avatar billede miss-g Seniormester
04. august 2003 - 00:31 #10
Forslag:
http://www.nicolin.dk/fcb2.htm

De fylder under 15KB, som f.eks. Jubii kræver...
Avatar billede miss-g Seniormester
04. august 2003 - 00:32 #11
Nu har du jo ikke skrevet hvad der skal stå på, så jeg har bare improviseret...
;-)
Avatar billede mt2 Nybegynder
04. august 2003 - 13:18 #12
til miss-g. kan du fjerne det miss-g der er på barca flagene så vil jeg være tilfreds
Avatar billede Kengun Praktikant
04. august 2003 - 13:33 #13
...jeg vil foreslå at du accepterer miss-g sit svar så fjerner hun nok sin "signatur" :)
Avatar billede mt2 Nybegynder
04. august 2003 - 14:13 #14
miss-g hvis du fjerne dit navn fra bannerne for du de 150 point.
Avatar billede miss-g Seniormester
04. august 2003 - 16:11 #15
Har fjernet mit navn :-)
Avatar billede mt2 Nybegynder
04. august 2003 - 16:25 #16
godt. tak for hjælpen