Avatar billede guuur Nybegynder
03. august 2003 - 11:06 Der er 4 kommentarer

Kan man sætte sit Creative 4.1 4400 sæt til sin parabol reciver??

Jeg har et et sæt Creative Inspire 4.1 4400 højttaler sæt, der står i et skab, til ingen verdens nytte. Så var det jeg tænkte om man på en eller anden måde kan koble dette sæt til min parabol reciver, så det kan virke som et surround sæt til TV´et. Reciveren har jo bare 2 almindelige audio udgange som umiddelbart jo ikke kan kobles direkte til creative sættet.....og det ville jo være rart hvis både Subwoofer og Satelliter virker......jeg giver 150 points til den der kan hjælpe mig.....
Avatar billede krallecs Nybegynder
03. august 2003 - 11:11 #1
Hjælpe det er sku da bare at prøve
Avatar billede guuur Nybegynder
03. august 2003 - 11:18 #2
til Krallecs hvis du ikke vil komme med konstruktive løsninger i dette her spørgsmål, så hold dig væk. Der er ingen der gider høre på sure opstød fra en glatnakke!!!!
Avatar billede guuur Nybegynder
03. august 2003 - 19:43 #3
...forhøjer points til 200!!!!
Avatar billede highace Nybegynder
09. august 2003 - 08:52 #4
Tror umiddelbart det vil blive svært, da du skal bruge en surround decoder af en art, og creative inspire er forsinvis kun en alm. forstærker uden decoder.

Det eneste i.flg. mig du kan bruge sættet til er at, give alm stereo lyd.