Avatar billede cirox Nybegynder
03. august 2003 - 01:26 Der er 4 kommentarer

Knappen - Gennemse

Hvordan kan jeg lave en "rigtig" "Gennemse..." knap. For den jeg har nu, ser ikke filen, men det sender bare teksten. Er der nogle som vil hjælpe mig med koden ?

Den tekst som kommer til at stå er:
C:\\Documents and Settings\\brugernavn\\Skrivebord\\Hjemmeside\\filnavn.type

Og når man ser den på siden, så skulle den sende:
C:\Documents and Settings\brugernavn\Skrivebord\Hjemmeside\filnavn.type

/mvh
Avatar billede roenving Novice
03. august 2003 - 01:32 #1
?-)
Hvad savner du ?o]
Avatar billede cozey Nybegynder
03. august 2003 - 01:35 #2
hmm... jeg forstår overhovedet ikke hvad du mener! :)
Avatar billede nythjem Nybegynder
03. august 2003 - 03:00 #3
Hey!

Der hører naturligvis en masse bagvedliggende programmering af upload komponenter bag, men knappen som så, og dette er en copy/past hedder:

<input type="file" name="Pfile1" size="14">

Mvh

Michael
Avatar billede andd Nybegynder
03. august 2003 - 08:52 #4
Du skal desuden sørge for at dit form-tag har den korrekte enctype-attribut:

<FORM enctype="multipart/form-data" method="post" action="_URL_">

mvh
Anders