Avatar billede phreakerdk Nybegynder
03. august 2003 - 01:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bruger-system

Hej Jeg skal have lavet et bruger-system, hvor bruger kan logge ind og opdatere sin profil og en admin-del der kan slette og (op)rette brugere , ved ikke rigtig hvordan jeg skal gribe det an, skal bruges til en klan side.
Avatar billede keysersoze Guru
03. august 2003 - 01:13 #1
www.html.dk - www.netcoders.dk - www.activeserverpages.dk

på ovenstående hjemmesider kan du lære at bruge asp - lære de vigtigste funktioner i asp - samt downloade færdige eksempler (deriblandt login-scripts og profil-scripts) som du kan benytte som du vil
Avatar billede nmh Nybegynder
03. august 2003 - 01:20 #2
Du kan også med fordel læse hæftet udgivet af IDG:
Michell Cronberg: ASP 3 - dynamiske hjemmesider.
Avatar billede phreakerdk Nybegynder
03. august 2003 - 02:19 #3
ok jeg prøver det :)