Avatar billede plazm Nybegynder
03. august 2003 - 00:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

cs server stats + asp

Hey. et simpelt script der kan tjekke en server for stats...
Needer jeg plugin eller er det bare noget kode der skal til ???
Avatar billede lardy Nybegynder
03. august 2003 - 00:30 #1
www.psychostats.com - script til perl der laver fed statistik. Kræver du har perl og en webserver. De kan hentes her:

Webserver : http://www.apache.org/

perl : http://www.activestate.com/
Avatar billede plazm Nybegynder
03. august 2003 - 00:34 #2
kendte jeg godt, men nu er jeg hos www.brinkster.com og vores server hos gamehotel, så er der jo lidt problemer.. har set det før, men kan ikk huske hvor :S
Avatar billede lardy Nybegynder
03. august 2003 - 00:42 #3
Du kan jo godt sætte den til at hente logfilerne på din server og derefter lave stats på den. Disse stats kan du bare smide på din egen pc.
Avatar billede plazm Nybegynder
03. august 2003 - 09:22 #4
hmmm vi har misforstået hinanden.. jeg mente nuværende stats.. altså hvilket map og hvor mange der er på serveren i øjeblikket.. sorry.. det var nok bare mig der syns at titlen var rigtigt nok..
Avatar billede benson Nybegynder
07. august 2003 - 08:58 #5
ER der ikke mulighed for at installeret WEBMOD. Den gør det du ber om ! www.clan-server.dk bruger dem bl.a. Og jeg bruger den selv til vores egen lille clan server. (Ikke online lige nu!).

Der er også mulighed via WEBMOD at sende rcon kommandoer afsted (kick, changelevel m.m.) Rigtig smart syntes jeg.

MVH Benson
Avatar billede benson Nybegynder
07. august 2003 - 09:00 #6
Har hentet min version på http://www.cs-expert.de/webmodtut.php
Avatar billede plazm Nybegynder
07. august 2003 - 21:47 #7
skal der virkelig det til ??? i php kan man gøre det uden...
Avatar billede benson Nybegynder
07. august 2003 - 22:36 #8
tjae... nej og ja.. denne version var jo nem at installere på en server, men den indeholder jo egentlig heller ikke nogen stats.

Benson
Avatar billede plazm Nybegynder
06. september 2003 - 22:21 #9
Jeg lukker...