Avatar billede www.jesper Nybegynder
02. august 2003 - 13:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Forskellige skærm opløsninger for forskellige bruger

Kan man ikke få Windows XP pro til at huske hvilken skærmopløsning de forskellige brugere har valgt? Hvis nu bruger 1 skifter opløsningen til 1280*1024 og derefter slukker puteren, vil bruger 2 få den samme opløsning som bruger 1 selv om de har vær deres bruger.
Avatar billede riversen Nybegynder
02. august 2003 - 13:31 #1
nej, desværre...det ville være rart.
Avatar billede detox Nybegynder
02. august 2003 - 13:36 #2
Det er en mangel!
Avatar billede nmh Nybegynder
02. august 2003 - 13:37 #3
Men du må glæde dig over, at de selv kan bestemme baggrund m.m.
Avatar billede riversen Nybegynder
02. august 2003 - 13:48 #4
helt klart
Avatar billede www.jesper Nybegynder
02. august 2003 - 13:51 #5
Man kunne self lave et lille program der skiftede opløsningen når man loggede ind, men jeg tror det vil ødelægge ens ikoner.
Avatar billede nmh Nybegynder
02. august 2003 - 16:07 #6
Brugerne kunne vel også opfordres til altid at efterlade den standard, som de fleste er tilfredse med.
Avatar billede riversen Nybegynder
02. august 2003 - 16:14 #7
nmh: ikke en løsning for mig.
Avatar billede nmh Nybegynder
02. august 2003 - 16:19 #8
måske ikke, men det vil være det, der vil skabe mest tilfredshed for de fleste. Og der er jo ikke en ideel løsning her.
Avatar billede driis Nybegynder
04. august 2003 - 00:47 #9
Man kunne måske godt lave et program, der kunne 'huske' opløsningen for hver bruger - og måske endda også huske positionen af ikonerne. Hmmm.., jeg har en uges sommerferie tilbage, og hvis vi får en regnvejrsdag eller 2 kunne jeg da godt finde på at prøve om jeg kunne lave sådan ét. I så fald vender jeg selvfølgelig tilbage til dette spm. :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
04. august 2003 - 06:59 #10
ellers kan du prøve at spørge i c++ kategorien. Hvis de kan lave, således programmet kan kaldes med bestemte parametre for hver skærmopløsning, kan du lave genveje til programmet i hver brugers startmenu