Avatar billede leif Seniormester
02. august 2003 - 13:16 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

POP3 konti

Hej,

Er der nogen der kan fortælle hvor Outlook gemmer informationerne vedr. hvilke konti den tjecker og sådan ???

Jeg har ca. 10 konti / email adresser jeg sender jævnligt fra, så for at undgå at skulle ligge alle sammen ind efter en reinstall !!!

Fra
Leif
Avatar billede kenp Novice
02. august 2003 - 13:19 #1
du kan vælge et eksporter dem.

funktioner ->konti
Avatar billede lobster Nybegynder
02. august 2003 - 13:21 #2
Hmm... du kan bare eksportere dem inden du reinstaller..
eller ligge filerne gemt nede i Documents & settings i en eller anden under mapppe dér..
Avatar billede kimc Nybegynder
02. august 2003 - 13:21 #3
Hvis du bruger Office XP, kan du eksportere ALLE indstillinger i ALLE programmer til en .OPS-fil. (incl. pop3-konti)

Start->Programmer->Microsoft Office Værktøjer->Guiden Gem indstillinger. Gem filen på din disk og indlæs filen igen, når du har re-installeret maskinen.
Avatar billede tommyv Nybegynder
02. august 2003 - 13:30 #4
Eller prøv BackRex Outlook Backup, som kan findes i en demo udgave her: http://www.backsettings.com
Avatar billede leif Seniormester
05. august 2003 - 22:58 #5
Takker.

Det vil jeg huske til en anden god gang !!!
Avatar billede tommyv Nybegynder
06. august 2003 - 06:18 #6
Tak for points :-)