Avatar billede bdb Nybegynder
13. december 2000 - 17:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Chatroom

Jeg vil gerne have en danske definition på Charroom, samt de eventuelle \'sikkerhedsforhold\' der gælder !
Avatar billede bdb Nybegynder
13. december 2000 - 17:41 #1
Jeg mener naturligvis CHATROOM
Avatar billede landmark Nybegynder
13. december 2000 - 17:45 #2
Havd er det for et \"snakkeværelse\" du mener
Avatar billede hatecaps Nybegynder
13. december 2000 - 21:43 #3
\"sludreværelse\" må vel bedre, og hvad er det for nogle sikkerhedsforhold du snakker om? (der er nemlig som regel slet ikke nogen )
Avatar billede delbanco Nybegynder
21. december 2000 - 10:33 #4
det sted man chatter, altså snakker, med hinanden via computeren.
Man kan vælge at chatte åbent i et rum, hvor der kan være op til 50 andre, der alle kan se hvad du skriver. Men du kan også vælge at skrive privat med en anden person, og så er der ingen anden end en selv og den anden person, der kan se hvad der bliver skrevet.

Se også ICQ, IMS, IRC, Odigi & Sametime.