Avatar billede gethosted Nybegynder
02. august 2003 - 01:00 Der er 7 kommentarer

UNDSKYLD/beklager!

JEG BEKLAGER MIT SPAM!

Jeg så det ikke lige som spam da jeg gjorde det! Men kan selvfølgelig godt se hvad I mener!

Men da jeg nu er begyndt at modtage email sendt fra min egen adresse admin@gethosted.dk til mig selv, synes jeg nu det er jer der er barnlige og STOR spammere!

Jeg undskylder endnu engang, og kan sige til dig Kasper, Nej det er ikke vores strategi at overdynge forskillige fora med vores tilbud!

jeg vil anmelde den skade vores servere bliver belastet med hvis denne spam ikke stopper nu... som en lærerstreg... En STOR en!

Jeg har lært min lektie!

Endnu engang UNDSKYLD!... mere kan jeg altså ikke gøre...
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
02. august 2003 - 01:05 #1
Alle kan lave en fejl, jeg håber da ikke at du er skræmt helt væk fra eksperten, da du givetvis har meget viden at dele ud af, bare det at kunne sætte en server op, er der mange der ofte mangler hjælp til.

At du lavede reklame for dit site/firma/service på denne måde, ja det accepteres bare ikke på exp.dk

Dette berettigere imidlertid ikke folk til at udøve selvtægt og spamme dig. Jeg håber du får det stoppet.

Og endnu en gang, håber du vil blive på eksperten, vi er ikke så slemme ;o)

mvh.
Gonza
Avatar billede gethosted Nybegynder
02. august 2003 - 01:13 #2
Nej jeg vil da gerne blive... jeg kan forhåbenlig give lidt viden fra mig... og kan i hvert fald lærer en masse af jer! Så jeg har da tænkt mig at blive!

Synes bare det er et tarveligt trick, når folk siger til mig at jeg ikke må spamme fordi jeg har sendt ca. 15 beskeder... og så sender de indtil videre 5000 mails!

Jeg har sagt og lovet at jeg ikke gør det mere!
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
02. august 2003 - 01:17 #3
ja, det har du fuldstændig ret i.

Endvidere synes jeg, at du har tacklet dette emne godt, ved at poste en undskyldning her, så alle kan se, at du er klar over, at 'reklame-spam' ikke hører hjemme på exp.dk.

Du er i hvert fald taget godt imod af mig nu ;o) og glæder mig da til at hjælpe dig i fremtiden (hvis jeg er i stand til det) eller få noget hjælp af dig ;o)

At folk begynder at spamme din mailserver er totalt uacceptabel, og jeg håber at personen vil stoppe omgående.
Avatar billede gethosted Nybegynder
02. august 2003 - 01:20 #4
TAK GONZA.DK!

Jeg er glad for du har taget så godt imod mig! Jeg håber bestemt også den person vil stoppe... men jeg har snakket(skrevet) med min teknisk ansvarlige og han siger det er muligt at finde ud af hvilken IP alt dette kommer fra. Og han mener også jeg kan retforfølge ham/hende...

Men det sagde jeg dog nej til! (Endnu)

Synes det er okay at give mig en lærerstreg... og den har jeg fået nu!
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
02. august 2003 - 01:22 #5
den fik du vist allerede i dit spm. (det fra brugeren gethosted.dk) ;o)
Avatar billede random69 Nybegynder
19. august 2003 - 15:53 #6
Hejsa
Et lille tip.. læs denne artikel på netcoders. (Egentlig skulle du have læst den først) Især den sidste tredjedel er interessant for dig :0)
http://www.netcoders.dk/articles.asp?mode=show_article&tech_id=8&article_id=62
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
19. august 2003 - 19:11 #7
og så husk at lukke dette spm. så du ikke bliver upopulær igen ;o)

lav et svar og accepter det, så er dette spm. neutraliseret og ingen har fået point for det (du får naturligvis dine point igen på denne måde)