Avatar billede cash Nybegynder
13. december 2000 - 16:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Var det dumt ??

Jeg har allerede bestilt et bundkort asus a7v
og et grafikkort asus v7700 gts, men har så siden læst at der kan være problemer med det bundkort.. Skal jeg skynde mig og afbestille og købe et andet bundkort ???
Har osse bestilt 1ghz t-bird

Venlig hilsen  Henrik Bech
Avatar billede halnet Nybegynder
13. december 2000 - 16:51 #1
Hvis det er alvorlige problemer og du har mulighed for at afbestille, bør du vel gøre det...

- Anders
Avatar billede halnet Nybegynder
13. december 2000 - 16:52 #2
Jeg har selv et \"AK74-SC Rev. A+\". Har ikke haft nogen problemer med det...

- Anders
Avatar billede strych9 Praktikant
13. december 2000 - 16:53 #3
Nej det er et meget fint bundkort. Måske kommer du til at flashe bios på det hvis det ikke er \'født\' med den seneste, men det er jo til at overkomme. Det har fået et dårligt ry fordi at det var et af de tidlige SocketA motherboards og derfor havde en masse fejl til at starte med, men med bios opdateringer er det meste vist glattet ud. -Og dette gælder vist næsten hvilket somhelst socketa mobo i dag.
Avatar billede cash Nybegynder
13. december 2000 - 21:43 #4
Jeg takker og tror jeg venter spændt på mine varer
Avatar billede lestat Nybegynder
14. december 2000 - 11:42 #5
Problemet du har læst om er muligvis i forb. med Geforce kort, som ikke altid fungerer problemfrit med via chipsæt. Men jeg tror de fleste efterhånden får det til at fungere.