Avatar billede desd Nybegynder
01. august 2003 - 16:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Computeren fryser ved højreklik og undermenu

Jeg har et underligt problem nu her.

Hvis jeg højreklikker på f.eks. skrivebordet og føre musen ned over New, skulle den jo gerne vise forskellige filer jeg kan oprette. Men istedet fryser computeren i omkring 20 sek før jeg kan gøre noget igen... Dette sker alle steder hvor jeg kan vælge en undermenu, indholdet af menuen kommer dog frem efter de 20 sek. Men hvordan kan det være at der sket det her, jeg har lige formateret her idag.... nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede pigbear Nybegynder
01. august 2003 - 16:59 #1
Hej

Jeg har også haft det samme problem. Jeg fandt aldrig ud af det,
så jeg re-installerede win2000. Send en mail til microsoft.dk og spørg efter en løsning !

Mvh

PigBear
Avatar billede desd Nybegynder
01. august 2003 - 17:01 #2
hmmm andre foreslag?
Avatar billede magictouch Nybegynder
01. august 2003 - 17:52 #3
Et langskud-prøv mus i kontrolpanel-avancerede indstillinger, se lige hvad de står til
Avatar billede binderup Nybegynder
03. august 2003 - 10:49 #4
det kan meget vel være et skærmkort driver problem. Prøv at opgrader drivern til dig grafikkort.
Avatar billede desd Nybegynder
04. august 2003 - 18:35 #5
sorry den lange svartid, har været på weekend...

Kunne desvære ikke finde ud af det, og endte med at måtte formatere :-(

Hvordan lukker jeg spørgsmålet?
Avatar billede cp1 Nybegynder
04. august 2003 - 18:59 #6
du opretter et svar,hvor du gir dig selv pointene...
Avatar billede desd Nybegynder
04. august 2003 - 21:58 #7
ok, tak for hjælpen eller!