Avatar billede webwally Nybegynder
01. august 2003 - 13:38 Der er 2 kommentarer

Forslag til gymnasie ansøgningsbrev

Hey

Kan nogen af jer give mig nogle forslag til hvad jeg skal have med i et ansøgningsbrev? Jeg har allerede taget 1. g på et gymnasium, men vil altså gerne skifte over til et andet i 2. g, og det er på sproglig linje!

Jeg skal have sendt brevet i dag, så giv venligst nogle forslag !! :-) Tak
Avatar billede the_collector Novice
01. august 2003 - 13:47 #1
Prøv at kontakte studievejlederen på det gymnasium du gerne vil skifte til. Vedkommende er nok den bedste til at hjælpe dig. Næstbedst er at kontakte studievejlederen på dit nuværende gymnasium.
Avatar billede the_collector Novice
07. august 2003 - 14:05 #2
Fik du sendt brevet?