Avatar billede spidr Nybegynder
01. august 2003 - 09:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

linieskift driller

Nogen der har en ide til hvorfor den bare skriver over istedet for at gå til en ny linie???
\r\n virker af en eller anne grund heller ikke, den skriver bare \r\n istedet for at skifte linie :S
http://www.goog.dk/pic/my.php?id=2538
Avatar billede tsfts Nybegynder
01. august 2003 - 09:55 #1
Hej

Prøv med nl2br(den tekst der indeholder \r\n); det skulle gerne lave dem om til <br /> så det bliver til linieskift i html også

/tsfts
Avatar billede repsac Nybegynder
01. august 2003 - 09:57 #2
\n\r
Avatar billede repsac Nybegynder
01. august 2003 - 09:58 #3
... og så er det vist rigeligt at oprette ét spørgsmål...
Avatar billede sostack Nybegynder
01. august 2003 - 10:03 #4
Avatar billede fangel Nybegynder
01. august 2003 - 12:03 #5
thi dette er et sagligt problem (undskyld - men jeg er i hopla ;)

de forskellige platforme bruger forskellige måde at lave linieskift på:

windows : \n\r (\n virker dog også)
Linux: \n
mac: \r

Morten
Avatar billede repsac Nybegynder
01. august 2003 - 12:05 #6