Avatar billede borntogetbusy Nybegynder
31. juli 2003 - 21:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billeder bliver ikke vist korrekt

Jeg har netop anskaffet mig en Dell Inspiron 8500, der kører XP pro og i en opløsning på 1680*1050. Når jeg går på nettet via explorer bliver grafik og billeder på siden vist forkert, ofte pixeleret, skævt og med skarpe kanter. Tekst er der ingen problemer med.
Har været inde i internet indstillinger og ændre på den måde billeder bliver vist på, men uden success.
Hvad kan der være galt?
Avatar billede hcma Novice
31. juli 2003 - 22:53 #1
har du prøvet at ændre til 1024 x 768?  ser det stadig forkert ud??
Avatar billede miss-g Seniormester
31. juli 2003 - 23:49 #2
Har du opdateret Windows (Windows update)?

I windows update ligger Java Virtual Machine også, men eller kan du hente den her:

http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. august 2003 - 09:46 #3
Nu kører du jo en "skæv" opløsning 1680*1050, hvilket kan være grunden. Prøv istedet 1600*1200 som har det rigtige højde/bredde format og se om det giver en forskel.