Avatar billede montago Praktikant
31. juli 2003 - 20:54 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Nu er den der - hjemmesiden som havde et formål

efter at have lavet snart 5-6 hjemmesider, Har jeg endelig fundet Midlet og formålet med at lave en hjemmeside...

mit eget foto galleri såmænd...

adressen er www.MK-Photo.da.ru

indholdet er på engelsk, og jeg beder jer - Hvis i vil skrive kommentare til mine billeder, at skrive dem på engelsk !
Avatar billede montago Praktikant
31. juli 2003 - 20:56 #1
tror jeg ændre adressen til www.mdk-photo.da.ru
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2003 - 20:59 #2
Når man trykke på "Desktops" så flytter menuen sig længere op, end ved de andre
Avatar billede ttc Nybegynder
31. juli 2003 - 21:03 #3
menuen ligger også alt forlangt ned, det vil især give bruger med lave opløsning problemer.

/TTC
Avatar billede montago Praktikant
31. juli 2003 - 21:06 #4
njaa... min lillebror sagde at 2 billeder per side var alt for lidt... idet man hurtigt kommer til at bladre mange gange for at se fx 12 billeder...

derfor rykker menuen osv. op/ned
Avatar billede ttc Nybegynder
31. juli 2003 - 21:12 #5
hvad har antal af billeder men de menu at gøre, problemmet ligger nærmer i at du ikke har styr på dinne tabeler.

/TTC
Avatar billede sharkmeat.dk Nybegynder
31. juli 2003 - 21:13 #6
jeg kan ikke se siden...
Avatar billede montago Praktikant
31. juli 2003 - 21:30 #7
desværre køre siden på min egen computer (Windows 2000) med max upload på 256kbit - (32kb/s)... og max 10 connections... derfor kan siden køre langsom og være utilgængelig i korte perioder

mht tabeller... så ved jeg ikke helt hvordan jeg skal gøre... så ja på en måde har du ret i at jeg ikke har helt styr på dem...
Avatar billede ttc Nybegynder
31. juli 2003 - 21:44 #8
nu vil jeg ikke siden og smide det helt store html her. men kan da godt hjælpe dig men at få det lavet så den ikke gøre det..

/TTC
Avatar billede montago Praktikant
31. juli 2003 - 23:12 #9
det ville være fint...
Avatar billede ban_me Nybegynder
01. august 2003 - 10:37 #10
siden virker ikke!
Avatar billede montago Praktikant
01. august 2003 - 21:18 #11
nu det ikke en 24 x 7 server.... funger kun så længe min put er tændt...

kig ind på eftermiddag til sen aften...
Avatar billede ttc Nybegynder
02. august 2003 - 10:26 #12
Montago>> kan du ikke smide din icq nr eller msn, vis jeg kan hjælpe dig

/TTC
Avatar billede montago Praktikant
02. august 2003 - 21:16 #13
msn = mdk@mail.dk
Avatar billede montago Praktikant
13. april 2004 - 15:31 #14
ojansd