Avatar billede blader1 Nybegynder
31. juli 2003 - 15:58 Der er 8 kommentarer

Davicom Driver

erm.. hej

jeg har et davicom netkort men jeg ved ik hvad det er for et så jeg kan ik finde nogle driver til det men hvis i kunne finde nogle driver til davicom netkort så kunne det være godt ;]
Avatar billede lrd Nybegynder
31. juli 2003 - 16:00 #1
Avatar billede blader1 Nybegynder
31. juli 2003 - 16:03 #2
erm... er det ik til et modem ??
Avatar billede lrd Nybegynder
31. juli 2003 - 16:10 #3
Jo men driveren må da være på deres side
Avatar billede popsy Novice
31. juli 2003 - 16:17 #4
Avatar billede blader1 Nybegynder
31. juli 2003 - 16:18 #5
ja har set det popsy men hva for en skal jeg da tage ??
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. juli 2003 - 16:24 #6
Hvad er det for et styresystem ?
Endvidere er vi nok nødt til at vide lidt mere om netkortet for at kunne give noget ordentligt info. Hvis du kan finde et modelnr er det fint, men ellers kig på den største "lakrids" der er på kortet og skriv op hvad der står på den.
Avatar billede popsy Novice
31. juli 2003 - 16:33 #7
blader, du er da nødt til at prøve dig frem, jeg er jo ikke i stand til at se modelnummeret på dit kort :D
Avatar billede popsy Novice
25. september 2003 - 14:03 #8
Har du fået det til at virke?