Avatar billede pasch Nybegynder
31. juli 2003 - 15:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor blev de sidste 40 GB af?

Da jeg skulle indstallere WinXP på min nye comp (hdd var helt tom) blev jeg spurgt om jeg ville partitere (et eller andet navn) mit drev. Jeg troede det bedtød at man ville dele sin hdd op i 2 drev, et c og et d. jeg gav 40000MB væk til det første drev, hvori jeg indstallerede XP. Men når jeg kigger i denne computer, så er der kun 1 drev, nemlig C: .. min hdd er på 80 GB, men C: er kun på 40 gb nu!! hvad skal jeg gøre!?
Avatar billede serverservice Praktikant
31. juli 2003 - 15:16 #1
Du kan se den frie plads enten med fdisk fra en bootdisk eller nemmere fra windows: Administration-computer management-disk management.
Her kan du formattere resten af disken. pøj med det!
Avatar billede serverservice Praktikant
31. juli 2003 - 15:17 #2
Det hedder vist diskhåndtering på dansk?
Avatar billede pasch Nybegynder
31. juli 2003 - 15:20 #3
forstod jeg desværre ik meget af!
Avatar billede serverservice Praktikant
31. juli 2003 - 15:23 #4
Ok de sidste 40 Gb ligger dom fri plads på harddisken.
Du kan se det ved at højreklikke min computer-administrer-diskhåndtering.
Her kan du frit formattere den frie plads på 40 Gb som du vil- ok?
Avatar billede pasch Nybegynder
31. juli 2003 - 15:28 #5
yes så virker det :D tak for hjælpen
Avatar billede pasch Nybegynder
31. juli 2003 - 15:29 #6
læg lige et nyt svar dannyboyd ved sku ik... dit andet er forsvundet
Avatar billede serverservice Praktikant
31. juli 2003 - 15:32 #7
Ok så lidt . det er accepteret nu