Avatar billede wizler Nybegynder
31. juli 2003 - 11:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ALT + TAB mm.

'Gudaw' :o)

Nogle herinde der ved hvordan man fjerner muligheden for at bruge alt+tab, eller efter at man har brugt alt + tab den så går direkte tilbage til evt. form1.

eller, ved ikke om der har været en post om det, hvilket der jo nok har været, nogle der har en idé om hvordan man gøre så man heller ikke kan bruge CTRL+ALT+DEL :o)

Det jeg er ved at lave er en form1 der fylder hele skærmen, og så en form2 der ligger lige foran med et login. Jeg vil så have så man ikke kan bruge ALT+TAB eller CTRL+ALT+DEL for at komme ud af programmet :)

På forhånd tak
                Wizler.
Avatar billede dr.truti Nybegynder
31. juli 2003 - 11:35 #2
Spørgsmål som disse er der blevet stillet utroligt mange af, og der ligger vildt mange eksembler på nettet til beskrivelse af dette!
Avatar billede wizler Nybegynder
31. juli 2003 - 16:15 #3
er for træt til at checke om det er rigtigt på nuværende tidspunkt, og om jeg kan finde ud af at bruge det, men kan slet ikke koncentrere mig, da jeg gik i seng kl bæh og stod op kl tidligt.