Avatar billede yesyesok Nybegynder
31. juli 2003 - 08:04 Der er 8 kommentarer

Need Desing Til Warcaft-III Hjemmeside

jeg er igan med at warcaft-III.dk
Men jeg vil godt spøger om der nogen der kunne tænke sige at lave design til den det de får er Banner plads hvis du eller i har en siden og dit navn på siden så men kan se at det er dig der har lavet den. Jeg kan ikke give penge da jeg ikke har fået nogen sponsor til den i nu men det kan værer at hvis vi får en sponsor der betaler lidt så vil vi nok men høj sandsyndlighed give den pason der vil lave den
Avatar billede sharkmeat.dk Nybegynder
31. juli 2003 - 11:27 #1
Jeg kan ikke se der er Reg noget warcraft-iii.dk domain hos dkhostmaster...

Har du selv nogle forslag til hvordan den skulle se ud grafisk og hvilke features skal der være på siden ?
Avatar billede yesyesok Nybegynder
31. juli 2003 - 13:12 #2
fordi den ikke reg er fordi det sker inden for de næste 3 dage dan jeg fåst har fået send de ting der skal sendes

forslag: det skal jo have lide warcaft still over det
i kan se på http://www.warcraftiii.net/
menu bliver sådan som de har den men kun udsenet og lide andeles opstiling men næsten sådan
Avatar billede sharkmeat.dk Nybegynder
31. juli 2003 - 15:56 #3
Xhtml /css eller html og tables ?
Avatar billede yesyesok Nybegynder
31. juli 2003 - 21:33 #4
Ja html og css og lidt php måske ASP
Avatar billede yesyesok Nybegynder
31. juli 2003 - 21:34 #5
Ups glemte Tables
Avatar billede yesyesok Nybegynder
31. juli 2003 - 22:05 #6
http://www.clan-tmd.dk/ se den opstilling er den men design skal værer pæner
Avatar billede sharkmeat.dk Nybegynder
02. august 2003 - 07:39 #7
Ja ok det virker meget standart...

Er det dig som har skrevet det, eller er det et template du har hentet ?

Jeg så helst at hvis jeg skulle medvirke blev siden lavet i css og Xhtml. Ellers kan jeg ikke rigtig bruge den som referance....

Jeg kan ikke lide at tags som marquee findes i koden.

Og så skal doctype og meta tags være i orden...
Avatar billede yesyesok Nybegynder
02. august 2003 - 09:16 #8
det er en af mine venner der har sent den så forslag til en opsætning.

css og xhtml det er mig lige meget om det er det . hvis siden er pæn  så er find med mig

eller så kan vi sige at du lave det du syndes er best og så kan du vise mig det og så kan jeg beder bestemme mig !!!! for jeg rund på gulvet lige nu hvor jeg skive det Kl 9:16 har sat og lavet php logon og postsys i php  så er rund på gulvet