Avatar billede pasch Nybegynder
30. juli 2003 - 22:36 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvad er den hurtigeste måde at overføre data mellem 2 computere?

Davs, jeg har fået mig en ny computer, og så ville jeg gerne have noget data fra denne computer over på den nye. Mit spørgsmål er så, hvilken måde er hurtigest, nemmest eller bedst?? (nogen siger FTP, Men ved ik hvad det betyder :D)
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 22:38 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 22:39 #2
Avatar billede bredker Nybegynder
30. juli 2003 - 22:39 #3
hvis der er netkort i dem begge
så køb et krydset netkabel og opret et netværk
så kan du bare kopier dem over
Avatar billede apocalyptica_apo Nybegynder
30. juli 2003 - 22:41 #4
Almenligt windows deling kan gøre det nemt og hurtigt
Avatar billede apocalyptica_apo Nybegynder
30. juli 2003 - 22:42 #5
de skal selvfølgelig være på det samme netværk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. juli 2003 - 22:57 #6
Put de 2 harddiske i samme maskine.
Avatar billede kenp Novice
30. juli 2003 - 22:57 #7
og hvis der ikke er netværk, så brænd dem på en skive også flyt dem på den måde! hvis det er en hurtig nok brænder så er det faktisk hurtigere en alm. netværk!
Avatar billede pasch Nybegynder
30. juli 2003 - 23:00 #8
bredker, kan du fortælle lidt mere om det du siger?
Avatar billede bredker Nybegynder
30. juli 2003 - 23:03 #9
du skal have et netkabel der er krydset (hvis du ikke har en swits )
så kan du lave et netværk mellem maskinerne
når du har adgang til den gamle maskine kan du bare kopiere alle dine data over på den nye
Avatar billede bredker Nybegynder
30. juli 2003 - 23:06 #10
hvilket windows har du
når du har kablet , er kenp nok den der hurtigst kan hjælpe dig gennem opsætningen af netværket , det er faktisk ret nemt
Avatar billede pasch Nybegynder
30. juli 2003 - 23:37 #11
Jeg har switch! Og den ene comp har WinME og den anden har XP
Avatar billede pasch Nybegynder
30. juli 2003 - 23:52 #12
bredker får pointene fordi jeg bdst forstod det
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
31. juli 2003 - 01:01 #13
jeg ville give erikjacobesen ret, hvorfor gøre det teknisk, når du bare kunne tage den gamle hd og sætte i den nye, for derefter at kopiere dataene. :)
Du kan jo bare bruge en HD-skuffe. At du ved at bruge netkort samtidig har et hjemmenetværk til senere, er en anden ting :)
God fornøjelse