Avatar billede deejay_steel Nybegynder
30. juli 2003 - 17:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

opsætning a GPRS på en ericsson t68

Hej alle sammmen.

jeg håber der er nogen her der kan hjælpe mig, jeg har en fed dell pc med bloototh, og en ericsson t68 ligeså med Bloototh og det kan da også kontakte hinanden, mit spørgsmål går så på hvad skal jeg gøre for at komme på internettet med den over mobilen ?????
jeg kan godt få pcén til at kalde op men en vender hele tiden tilbage og siger der ikke er noget svar, hvordan skal mobilen sættes op ???

Håber i kan hjælpe mig drenge og piger.....
Avatar billede apocalyptica_apo Nybegynder
30. juli 2003 - 17:27 #1
Hvilken tele-operator har du ?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
30. juli 2003 - 17:35 #2
har selv en t68i (total nice mobil) men har du sat gprs op (hvis jeg skal ha det skal jeg bestille det først da det koster 40,- pr md og ca 17-18,- pr mb man dl/ul)
Avatar billede kenp Novice
30. juli 2003 - 22:02 #4
ups var et svar
Avatar billede deejay_steel Nybegynder
31. juli 2003 - 16:14 #5
okay takker fr guiden... men nu er jeg så kommet dertil at den stadig vender tilbage og siger der ikke er noget svar.. kan der være noget jeg har glemt ???
P.S der er GPRS på mit mobil abonoment...
Avatar billede apocalyptica_apo Nybegynder
31. juli 2003 - 22:33 #6
Her er en Orange opsætning:
http://orangeprivat.dk/mobil/gprsconnect/
her er opsætning til Mobilen og PC'en i højre side
Men hvilken tele-operator har du ?
Avatar billede apocalyptica_apo Nybegynder
31. juli 2003 - 22:33 #7
Heh det var et svar