Avatar billede dril Nybegynder
30. juli 2003 - 15:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Visning af MB/s speed ved filkopiering i WinXP

Nogen der kender til et program der kan vise MB/s og eller KB/s ved filkopiering i WinXP? Det må også gerne have: Tid tilbage og tid gået mm.

Jeg har et program der hedder Total Copy, men leder efter et bedre. Det skal helst være lille og fikst, men skriv hvad i kender af programmer der kan det efterlyste.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. juli 2003 - 15:17 #1
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. juli 2003 - 15:19 #2
jeg skal ikke kunne garantere at det virker, men min version til debian viser ihvertfald mb/kb pr. sek.
Avatar billede dril Nybegynder
30. juli 2003 - 15:59 #3
Har lige testet det. Det ligner Norton Commander en del. Har dog ikke MB/s eller KB/s eller tid visning. Ellers en god Norton clon til når man er i dos.
Avatar billede dril Nybegynder
28. juli 2007 - 17:36 #4
lukkes