Avatar billede stigbo Nybegynder
30. juli 2003 - 15:01 Der er 3 kommentarer

kan ikke få min flashcard reader til at virke

Jeg har netop købt en ny USB flashcardreader FSU140 fra Belkin.
Når jeg indlæser den medfølgende driver sker der intet. Jeg får at vide, at der er en ukendt enhed.
Det "sjove" er dog, at den har virket, hvorefter den pludselig og uden gyldig grund bare ikke vil mere, og så kan jeg genindlæse driveren igen og igen.
Købte netop en ny for at  komme ud over driverproblemet.
Jeg har i forvejen en SCM micro USBAT-02 med samme problem.
Måske der er nogle generelle drivere, som kan bruges.
readeren bruger jeg til mit digicamera.

med venlig hilsen
Stig
30. juli 2003 - 15:07 #1
Fjern den Enhedshåndtering, genstart maskinen.
Tilslut enheden igen, og indlæs driverne på ny (Check at det er WinXP-drivere du installerer.)

Virker det stadig ikke kan du prøve at downloade nyeste driver fra leverandørens hjemmeside.
Avatar billede stigbo Nybegynder
30. juli 2003 - 15:39 #2
Jeg har forsøgt ovenstående. Men efter indlæsning af driver kommer følgende besked:"USB-enheden kan ikke genkendes af windows."
Avatar billede jfc6 Nybegynder
31. juli 2003 - 01:05 #3
Jeg har haft samme ploblem godt nok med et andet mærke du skal prøve følgende sæt læseren til comp du skal have pladen med drivere i maskinen så går du ud i enhedshåndtering og opdater drivere lad den selv søge