Avatar billede schmakk Nybegynder
13. december 2000 - 01:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad \"#&\"#¤%& laver den der??

Andre brugere af WinME må kende denne afsindigt store mappe: _RESTORE ...
Hvad i hede hule h..... laver den der?
Den æder 1.2 gb af min hd, som jeg nemt kunne bruge på noget andet.
Nogen som hved hvordan man kan komme af med den? vel at mærke uden at windåsen går helt bananas....

/SchmaKK
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
13. december 2000 - 07:57 #1
Den mappe bruges til funktionen systemgendannelse! Alle de filer der skal til for at du kan gå tilbage til et tidligere tidspunkt i din installation, ligger i den mappe! Der ligger en mappe med det navn på hvert drev du har.
Og jo, funktionen kan godt disables, jeg kan bare ikke huske hvordan men jeg ved en anden herinde har stillet næsten samme spørgsmål som dig, så prøv at søge blandt WinME spørgsmålene herinde! :)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
13. december 2000 - 08:03 #2
Jeg fandt spørgsmålet:
http://www.eksperten.dk/spm/30889
følg vejledningen, så slipper du for den mappe :)