Avatar billede python1 Nybegynder
30. juli 2003 - 11:45 Der er 7 kommentarer

Opsæning for d-link 604

Er der nogen der ved opsætningen til d-link 604, når man har tdc webspeed og to computere sat til, og en fast ip-addresse...?
Jeg har prøvet at få det til at virke de sidste par timer uden held... den har virket før men igår gik tv,kabel,strøm ud... og så virkede den ikke...
Avatar billede hub Nybegynder
30. juli 2003 - 11:56 #1
Avatar billede vegas-the_gambler Nybegynder
30. juli 2003 - 19:23 #2
offer for et lyn?? eller overspænding??
Avatar billede christianjacobsen Nybegynder
31. juli 2003 - 16:24 #3
Prøv en reset. Og så følg <hub>'s link ovenfor.

Reset er beskrevet her (midt på siden):
http://www.dlink.dk/support/supportdb.asp
Avatar billede elbamsen Nybegynder
09. august 2003 - 18:39 #4
kan du komme i kontakt med routeren via din browser.192.168.0.1 skriv det i adresse linjen. når du er derinde så tryk på status der skal gerne stå din ip sdr. + div andre oplysninger. hvis der ikke står noget kan du trykke på renew

adg.koden er admin og ingen ting ved kode.
Avatar billede elbamsen Nybegynder
10. august 2003 - 12:27 #5
hvad skete der kunne du komme i kontakt eller hvad
Avatar billede python1 Nybegynder
11. august 2003 - 16:10 #6
Nej det duer bare ikke...
Jeg giver bare op, jeg gider ikke spilde mere tid på lortet... men tak for hjælpen
Avatar billede bsk Nybegynder
22. september 2003 - 16:10 #7
Hej python1.

Du skal bare kontakte D-Link, du finder deres tlf. nr. på deres hjemmeside.
Der er gratis support indtil kl. 21.00 på hverdage.

Jeg fik mit problem løst ved en reeset:

Hold reeset knappen inde med en clips og sæt samtidig strøm til mens du holder reeset knappen inde med clipsen i ca. 6 sek. Herefter slukker du Di-604 i ca 12 sek.

di604 er nu klar til opsætning.

mvh
Bsk
mvh.
Bsk