Avatar billede peter1234 Nybegynder
30. juli 2003 - 10:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Autostart i Win. XP Home

Når jeg lægger en cd fra et computerblad i cd-drevet starter det ikke op som det har gjort før.
Jeg har været i egenskaber på begge cd-drev men intet af det jeg har ændret der har givet det ønskede reslutat.
Jeg har haft problemet før men det blev "klaret" med en formatering.
Avatar billede peet-49 Novice
30. juli 2003 - 11:23 #1
Gå i KØR skriv SFC /SCANNOW husk mellemrum efter SFC, du skal have din XP-skive klar.
Avatar billede chalde Seniormester
30. juli 2003 - 11:35 #2
hent tweakui og installer: http://download.microsoft.com/download/f/c/a/fca6767b-9ed9-45a6-b352-839afb2a2679/TweakUiPowertoySetup.exe
Derefter åben programmet. Gå i my computer->autoplay->enable autoplay i drives og types.
Avatar billede peter1234 Nybegynder
30. juli 2003 - 12:14 #3
Tak til chalde. Powertoy virkede.

Til Peet49. Det er en pre-installeret XP-Home med div. servicepack installeret, SFC virkede fint indtil den kom til servicepack så bad bad XP om cd'er med servicepack og det har jeg ikke, så det blev jeg nødt til at droppe.

Tak for hurtig hjælp
Peter
Avatar billede chalde Seniormester
30. juli 2003 - 13:22 #4
Det var så lidt!