Avatar billede larssk Nybegynder
30. juli 2003 - 09:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Minolta PagePro 6L

Hej,

Jeg har et problem med min minolta pagepro 6L laserprinter.

Der findes ikke en driver til win xp så derfor anbefaler minolta at man bruger driveren til pagepro 1100L. Denne virker også fint lige når den er installeret. Men når computeren har stået natten over virker den ikke længere....

Jeg har prøvet at afinstallere og så installere igen. Dette er kun muligt af og til. Dvs. det er kun lykkedes at afinstallere 2 gange. De andre gange beder den om at "close all aplications". Selv uden programmer kørende beder den om det samme. De 2 gange det har lykkedes aner jeg ikke  hvorfor.

Håber der er nogle der har haft lign. problem og har løst det. Eller har en idé om hvad der kan være galt.

Mvh,

Lars Kristensen
Avatar billede robotten Praktikant
30. juli 2003 - 09:30 #1
Kan printeren ikke emulere en anden printer? Fx en HP II?
Kigger lige efter en manual.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. juli 2003 - 09:32 #2
Avatar billede robotten Praktikant
30. juli 2003 - 09:34 #3
Avatar billede larssk Nybegynder
30. juli 2003 - 09:43 #4
Takker mange gange. Højrup havde ret mht. link. Men jeg behøvede ikke at downloade fineprint. Det eneste der var nødvendigt var at resette min driver ved at skifte port og så tilbage igen. Så virkr den igen. Nu glæder jeg mig bare til at se hvor længe. Men jeg kan leve med ovenstående metode indtil økonomien (konen) tillader købet af en ny printer..... :-)

Mvh,

Lars Kristensen

PS! Højrup send lige et svar. Og tak til robotten.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. juli 2003 - 09:57 #5
Velbekomme! :-)

/per
Avatar billede larssk Nybegynder
30. juli 2003 - 10:07 #6
Det var så lidt. Det er mig der takker. Fantastisk sted det her i øvrigt.

Mvh,

Lars
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. juli 2003 - 10:11 #7
Ja, det er faktisk en billig måde at få konsulentbistand på, og desuden kan
man hjælpe hinanden.

/per
Avatar billede robotten Praktikant
30. juli 2003 - 10:13 #8
- Og selv lære en masse ikke mindst.