Avatar billede touring Nybegynder
30. juli 2003 - 00:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

udarbejdelse af fotogalleri

hej
er der nogen der kender et godt program til at lave fotogalleri i. evt. med flere soege felter saa som land, ord i billedtekst m.m.

jeg har kigget lidt paa de muligheder der er i photoshop 7.0 og synes der mangler noget!!

jeg har lavet titel, fototekst ect. i photoshop 7.0 saa det er vigtigt for mig, at det kan laeses af programmet.

hilsen Poul
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. juli 2003 - 00:19 #1
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
30. juli 2003 - 00:19 #2
Er det nu dig igen Poul :-)  kigger lige om jeg kan finde noget....
Er de data du snakker om - noget du har indtastet som fildata på hvert billede?
Avatar billede touring Nybegynder
30. juli 2003 - 00:31 #3
ja det er mig der spoeger igen...
ja hvert foto har faaet tilfoert en filinfo i photoshop 7.0
kender du den??
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
30. juli 2003 - 00:34 #4
Jep den kender jeg....
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
30. juli 2003 - 00:42 #5
Er det under: FILE->AUTOMATE->WEB PHOTO GALLERY du har kigget???
Avatar billede touring Nybegynder
31. juli 2003 - 01:10 #6
ja. lige netop. jeg synes bare at gallerierne virker lidt tamme... det er fedt at man kan faa sin tekst paa, men bedre hvis jeg kunne finde noget, hvor der var mulighed for at have soegefelter. (stadig vil jeg gerne have vist filinfo-billedinfo) saa man f.eks. kan lave keyword, saa man kan soege paa evt. landet, keyword, ord i tekst m.m.
saa vil det vaere nr. 1.
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
02. august 2003 - 00:09 #7
Har snart kigget på en million forskellige programmer, men intet har været specielt godt hidtil...
Avatar billede touring Nybegynder
14. august 2003 - 23:47 #8
Hej Oneskarvonly
tak fordi du ville kigge paa det... jeg valgte tilsidst at bruge photoshop, helt vaerst blev det ikke??
jeg ville overfoere point til dig, men kan ikke, maaske fordi jeg er paa fra Ecuador, jeg har slet ikke bjaelken med point!
hvordan goer vi? Jeg vil proeve igen fra Peru. men point for denne henvendelse er oeremaerket til dig, saa du ved det.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. august 2003 - 22:24 #9
touring> grunden til at du ikke kan uddele point, er at der ikke er lagt svar, kun kommentarer, så du ska lige bede den(m) der skal have point, at lægge et svar..
Avatar billede touring Nybegynder
16. august 2003 - 01:58 #10
det var smart!! tak... :-)
Avatar billede scotrem Nybegynder
26. august 2003 - 10:57 #11
Hej Poul.

Du kan måske prøve powerpoint det er et nemt program at gå til, og man kan lave nogle pæne ting .. meget godt til diassho..

eller så er mediator også et oki program bare meget mere indviklet!!
Håber du kan bruge noget af det ..