Avatar billede herzeg Nybegynder
30. juli 2003 - 00:11 Der er 4 kommentarer

cookies i xp

selv om jeg har aktiveret cookies, kan jeg ikke loge på hotmail.
internetzonen står på mellem niveau
hvad der kan være galt
Avatar billede lordhead Nybegynder
30. juli 2003 - 00:29 #1
du skal sætte den på fuld tiladelse - ellers akn det være en firewall eller lign der er i vejen...
Avatar billede herzeg Nybegynder
30. juli 2003 - 14:50 #2
kan det veære at en Anti Trojan 5.5, en prøve version, sætte mine cookies forkert - det skete samtidigt
fuld tiladelse - har aktiveret alt i Beskyt. af pers. opl. og mellem niveau
Avatar billede yaris Praktikant
31. juli 2003 - 17:28 #3
prøv at tjekke om uret i din pc passer (dato tid år måaned osv passer)
Avatar billede herzeg Nybegynder
31. juli 2003 - 22:58 #4
1000 tak. Den skal jeg nok huske. du får 30 point