Avatar billede grenaa Nybegynder
29. juli 2003 - 21:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skærm på bærbar virker ikke

Jeg har en Compaq Armada 7800 hvor min skærm lige pluslig ikke virker mere men hvis man sætter en aml. skærm på ext. skærmport er der ok signal til den ext. skærm der kom bare fra den ene dag til den anden.
Er der nogle der kan hjælpe mig.
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
29. juli 2003 - 21:58 #1
Har du haft den stående på "stand-by" i længere tid imens den har ligget i en lukket taske...???
Avatar billede grenaa Nybegynder
29. juli 2003 - 22:04 #2
nej men den stod på stanby da skærmen forsvandt.
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
29. juli 2003 - 22:15 #3
Jeg har set problemet før, hvor det skyldtes overophedning.... - Værksted var den eneste udvej....
Avatar billede grenaa Nybegynder
29. juli 2003 - 22:25 #4
ok jeg prøver lige compaq imorgen og hvis det er det så får du dine point
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
29. juli 2003 - 22:32 #5
Kan du heller ikke få noget billede frem hvis du presser ned i din skærm på bærbaren ?

Havde en DELL bærbar hvor skærmen ikke virkede men fandt ud af at den faktisk virkede hvis jeg fik trykket ordentligt ned på skærmen .. Ringede så ind til DELL og fortalte problemet og det mit prob var jo så heldigt at det kun var ledningnen til skærmen og kortet som var defekt. og ikke lodningerne .. Så jeg fik tilsendt nyt stik til 600 kr og så var den så go som ny ..

Men okay, Compaq og DELL har så heller ikke det samme service når det gælder bærbare ..
Avatar billede kohaar Nybegynder
30. juli 2003 - 02:29 #6
Nu kender jeg ikke lige compaq modellerne, så jeg ved ikke hvor gammel den er, men mange bærbare har det problem, at kablet mellem puteren og skærmen går i stykker når de bliver lidt ældre (pga. af at skærmen bliver lukket op og ned så mange gange)
Avatar billede grenaa Nybegynder
14. august 2003 - 15:20 #7
Har i dag snakket med compaq og det kan ikke betale sig at få den lavet.
:-(
Avatar billede kohaar Nybegynder
14. august 2003 - 16:39 #8
Nu ved jeg ikke hvor gammel den er, men prøv at snakke med nogle af de firmaer der reparere bærbare. De er tit billigere end de originale firmaer