Avatar billede djarny Nybegynder
29. juli 2003 - 20:22 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Codec administrator program

Jeg har lige fundet ud af at jeg har en bunke codecs liggende, som ikke lige er så pissesmarte, så jeg leder efter et program der kan administrere de codecs jeg nu har liggende, hvis sådan noget findes.
Et lille alternativ, i mangel af bedre, ville være en beskrivelse af hvordan man sletter nogle af de codecs man har liggende, så man er back to basics, men det førstnævnte ville være klart at foretrække.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2003 - 20:32 #1
windowstast+pause -> hardware -> enhedshåndtering-> Enheder til lyd video og spil-> Codecs til video/lyd enheder-> egenskaber.
Der kan du fjerne dem :)
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2003 - 08:33 #2
Ja, at fjerne dem er blevet beskrevet. Nogen kan også fjerne i "tilføj/fjern programmer"

Jeg ved ikke lige hvad du mener med et administrations program ????

Men er ting er sikkert - la' vær med at installere codecs du ikke har brug for.
Prøv at hente Gspot:
http://www.divx-digest.com/software/gspot.html

Et smart lille program hvor du indlæser dit videoklip. Herefter vil programmet fortælle dig, hvilke codec du skal bruge, og om det er installeret på din PC.
Avatar billede djarny Nybegynder
16. august 2003 - 19:55 #3
Tak, kunne bruge begge
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2003 - 20:09 #4
any time... :o)