Avatar billede bigbang Nybegynder
29. juli 2003 - 14:33 Der er 6 kommentarer

vedrørende Dobbeltspace

Er det muligt at lave dobbeltspace under windows 98 2nd? Jeg ved det var muligt under dos 6.22, men har ikke siden brugt det. Nu har jeg et problem med pladsen på min søsters pc, så jeg tænkte om man kan duble pladsen på hendes lokale drev. Er der nogle der ved hvordan man gør? evt. hvilke programmer der kan bruges?

På forhånd tak for hjælpen.

Bigbang
Avatar billede riversen Nybegynder
29. juli 2003 - 14:41 #1
mener der er et program (diskkomprimering eller noget deromkring) som følger med win98...under tilbehør --> systemværktøjer formentlig. Kan være det skal installeres.
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. juli 2003 - 14:45 #2
Microsoft har skrevet "lidt" om det:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/q100/5/36.asp&NoWebContent=1
jeg mener dog at dobbeltspace findes i w98, prøv at søg efter:
dblspace eller drvspace, det er næsten ens programmer
Avatar billede bigbang Nybegynder
29. juli 2003 - 20:58 #3
Der ligger ikke er diskkomprimeringsprogram under win98.
Avatar billede riversen Nybegynder
29. juli 2003 - 21:12 #4
som sagt kan det være det skal installeres...det følger i hvert fald med er jeg sikker på
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. juli 2003 - 21:29 #5
Ja. det skriver microsoft om:http: //support.microsoft.com/default.aspx?scid=%2Fsupport%2Fwindows%2Ftshoot%2Fdrvspace98%2Fcauses%2FMnllyRstrtDrvSpc.asp