Avatar billede anders_t_nielsen Nybegynder
29. juli 2003 - 13:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

flere skærme sat sammen til et billede

hej.

Jeg går med tanken om at sætte flere tft skærme op ved siden af hinanden ,og sætte dem sammen til et stort billede, men hvad kræves der for at sætte 6 skærme sammen.Og kan man bruge dem som et fjernsyn uden at have en computer????
Avatar billede lrd Nybegynder
29. juli 2003 - 14:11 #1
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=anders_t_nielsen&option=22

gider du lige bruge lidt tid på at lukke dine gamle spørgsmål!

Håber på god respons
Avatar billede anders_t_nielsen Nybegynder
29. juli 2003 - 14:33 #2
hvorfor skal jeg lukke spørgsmålene når de ikke er blevet besvaret?????
Avatar billede lrd Nybegynder
29. juli 2003 - 14:35 #3
http://www.eksperten.dk/spm/266987

hvor store chancer tror du selv der er for at der kommer svar i spørgsmål der er så gamle?
Avatar billede lrd Nybegynder
29. juli 2003 - 14:37 #4
Dem du ikke har fået svar i kan du jo smide et selv og acceptere det selv! Eller giver du lige feedback i dem der venter på dig ok.

Ha en god dag
Avatar billede apoltix Nybegynder
30. juli 2003 - 16:37 #5
Nej, du kan ikke oprette et fler-skærme system uden en computer, men du skal ud for at have fat i et GeForce 4 kort for der kan du sætte op til to skærme på. Jeg ved ikke om du kan sætte op til 6 på, men du kan godt sætte et TV til din PC. Men dér skal du have TV-OUT. Det finder du også på det GeForce 4 kort
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
06. august 2003 - 08:41 #6
Jeg læste engang noget om at man kan sætte flere computere sammen i netværk, en fyr lavede en Flysimulator maskine (En computer pr. skærm tror jeg) med omkring 9 skærme eller noget, men kan nu ikke huske adressen desværrer.

For det andet kan man sikkert godt sætte flere fjernsyn sammen til et stort, har set det i Bilka i Skalborg, men ved ikke om det bliver kørt gennem en computer.

Apoltix >> Du behøver ikke et Geforce 4 kort for at gøre det, det kan gøres med stort set alle kort med TV-Out, og der er dobbelt gevinst hvis du køber et med DVI stik da man kan få en omformer fra DVI->VGA da man så kan tilslutte 2 skærme + et fjernsyn.
Avatar billede anders_t_nielsen Nybegynder
08. august 2003 - 11:15 #7
jeg har fundet ud af at det ikke kan lade sig gøre og lave den løsning jeg ønsker med tft skærme, det skal være fjernsyn desværre. Men tak for hjælpen.
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
08. august 2003 - 11:47 #8