Avatar billede sjh Nybegynder
12. december 2000 - 20:14 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

div id=\"teksten\"

Hej allesammen.

Jeg har et lille problem med DIV og noget tekst som ikke funker helt i Netscape
men det funker i IExplorer, problemet er at teksten skal stå i det lille display og være center.

kort sagt det skal se ud ligesom i IExplorer se her:

http://www.corellinux.subnet.dk/modelflyver/test/index.htm
Avatar billede np3103 Nybegynder
12. december 2000 - 21:26 #1
Du skal bruge position:relative i stedet for absolute. Hvis du bruger absolute placerer div-tagget sig i forhold til øverste venstre hjørne af browseren i stedet for i forhold til øverste venstre hjørne af cellen. Desuden skal du nok gøre noget ved baggrundsfarven på div-tagget. Mit gæt er at NS lægger en hvid baggrund på.
Avatar billede sjh Nybegynder
12. december 2000 - 23:13 #2
hvis jeg udskifter absolute med relative er der ikke noget der virker i NS.

du har vel ikke en anden løsning. :)
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2000 - 13:49 #3
Noget forenklet, men det plejer at virke...

nslag.open();
nslag.write( \"<center>\",
            nytekst,
            \"</center>\");
nslag.close();

-anders