Avatar billede spit Nybegynder
29. juli 2003 - 09:57 Der er 2 kommentarer

Problemer efter update af VIA servicepack4 in 1

Jeg har en PC med SL-75DRV4 soltek bundkort-
Efter jeg har opdateret den med den nyeste driver fra VIA (VIA Hyperion 4in1 v4.48, released 24 June 20039
er min HD gået ned til 1/10 i hastighed.
Da jeg opdaterede fandt window to nye hardware VIA CPU to AGP controller og VIA Standard PCI to ISA Bridge.
Dette forstår jeg ikke men kunne ikke gøre noget.
Kan nogen hjælpe med dette problem ??
Hvad kan jeg gøre for at få HD op i hastighed igen
Avatar billede 7degreez Praktikant
29. juli 2003 - 10:07 #1
brug den gamle driver igen, bare fordi der udkommer en ny er det ikke ensbetydene med at den er fejlfri... hvis en driver virker så hold dig fra den...
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2003 - 10:26 #2
Prøv at gå ind i enhedshåntering, og check at dine diske kører Ultra-DMA