Avatar billede foxterrier Nybegynder
29. juli 2003 - 09:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Meddelelsen kunne ikke sendes , men PC forsøger igen

Kære gruppe
Jeg modtog en mail og ville besvare vedkommende med vidre send- her viste det sig, at vedkommende, havde skrevet ofie og ikke ofir
som en del af hans id.
Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi en af modtagerne blev afvist af serveren.

MEN min PC forsøger hver jeg undesøger om der er post, at sende dette brev til fejl meldte modtager adresse - jeg kan ikke se brevet i udbakke, Hvordan finder jeg ud af det
DET ER TRÆLS AT FÅ DENNE FEJL IGEN OG IGEWN
Avatar billede Cars10 Praktikant
29. juli 2003 - 09:14 #1
Kik i udbakke
Avatar billede Cars10 Praktikant
29. juli 2003 - 09:15 #2
dette skulle gerne være der eller kig i sendt items
Avatar billede riversen Nybegynder
29. juli 2003 - 09:17 #3
ellers prøv at omdøb sendt post.dbx til sendt post.old
Avatar billede peet-49 Novice
29. juli 2003 - 09:39 #4
Du skal finde den mail, du har videresendt og slette den, det er den samme som du har modtaget.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
29. juli 2003 - 09:41 #5
Prøv i funktioner - indstillinger - fanebladet send - fjern vinge i send meddelser straks - Og i fanebladet generalt fjernes vingen også ved send ved start.
Nu har du mulighed for at kunne finde din forsvundne mail uden at den prøver på at sende den, ved start af OE. Kig i din udbakke. Kan du stadig ikke finde den?
Så benyt denne metode.
Gå i start - søg
Skriv *.dbx
Den finder nu bla. din udbakke slet din udbakke
Avatar billede foxterrier Nybegynder
29. juli 2003 - 10:02 #6
TAK for hjælpen, problemet blev løst fandt den i slettet post.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
29. juli 2003 - 10:11 #7
Takker for point:)