Avatar billede hasmi Nybegynder
28. juli 2003 - 19:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Menulinje forsvundet

En af mine venner har fået et stort problem.
Pludselig er menulinjen (+standardmenulinjen og formateringsmenulinjen) i word98 forsvundet. Det eneste der er tilbage er linealen, og så er man temmelig handicappet.
Hvor er menulinjen (og de andre) blevet af? Og hvordan får jeg hentet den frem igen.
Avatar billede systemnissen Nybegynder
28. juli 2003 - 19:31 #1
Under View-->Toolbars-->Standard kan den hentes frem igen... Dette er til den engelske version, til den danske må det være noget i stil med Vis-->Værktøjslinier-->Standard

Håber det hjalp!

Systemnissen
28. juli 2003 - 19:33 #2
Måske er det Fuld skærm-visning, der er blevet slået til.
Tast Alt-V, og vælg Fuld skærm, så er det slået fra igen
Avatar billede hasmi Nybegynder
28. juli 2003 - 19:38 #3
systemnissen>> "Under view..." = vis kan jo ikke lade sig gøre, når linjen er forsvundet!
Avatar billede hasmi Nybegynder
28. juli 2003 - 19:47 #4
erikjuul >>  Det løste ikke problemet. Der sker intet, når man taster Alt-V.
Avatar billede double-g Juniormester
28. juli 2003 - 19:49 #5
Avatar billede systemnissen Nybegynder
28. juli 2003 - 20:01 #6
Åhh.. sorry. Jeg troede ikke at hele linien var forsvundet...
Avatar billede hasmi Nybegynder
04. august 2003 - 22:05 #7
Løsningen var at slette denne linje i registreringsdatabasen:
\\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\9.0\Word\Data

Tak for det, double-g
Avatar billede double-g Juniormester
04. august 2003 - 22:15 #8
NP. takker for points :-)