Avatar billede tblaster Nybegynder
28. juli 2003 - 19:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Musik program til at redigere musik

Hvis jeg skal have fat I et godt program til at redigere musik hvad skal jeg så have fat I?

Jeg skal kunne indspille sang fra en mikrofon og lægge det oveni musik som ligger på computeren. Desuden skal jeg gerne kunne lægge nogle effekter i sangen!
Avatar billede disable Nybegynder
28. juli 2003 - 19:43 #1
Logic Platinum er et godt audio program, hvor du kan lægge et audio track ind, og senere indspille oven i det med enten et instrument eller mikrofon.

Du kan se mere om det på emagic's hjemmeside (må man linke her??) Well.. jeg prøver.. www.emagic.de

Der er desuden mulighed for utallige plug-ins; EQ, reverb, kompressorer, instrumenter o.s.v.

Prøv som sagt at se det :-)

/n
Avatar billede norbert Nybegynder
28. juli 2003 - 20:00 #2
http://www.syntrillium.com/download/
Cool edit er faktisk også et godt program.
Du kan trække demoer og plug in's herfra.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juli 2003 - 20:48 #3
Avatar billede dytti Novice
29. juli 2003 - 00:27 #4
Jeg holder med norbert - Cool edit er cool og holder
Avatar billede norbert Nybegynder
08. august 2003 - 20:27 #5
Fik du prøvet noget, du kunne bruge? Det er jo meget rart med lidt feedback.
Norbert :-)
Avatar billede tblaster Nybegynder
10. august 2003 - 12:05 #6
Jeg har ikke fået prøvet det endnu ... det kniber lidt med tiden ... skal nok skrive når jeg har fået afprøvet det
Avatar billede norbert Nybegynder
10. august 2003 - 12:07 #7
:-)
Avatar billede tblaster Nybegynder
25. august 2003 - 08:33 #8
Smid et svar i andre og i skal få point!
Avatar billede dytti Novice
25. august 2003 - 10:06 #9
Jeg holdt bare med norbert, så du behøves ikke at bruge point på mig ;-)
Avatar billede zrekta Nybegynder
04. november 2003 - 13:59 #10
CuBase SX Maybe! ;D Det koster godt nok en del men du kan få en demo: www.download.com
Avatar billede tblaster Nybegynder
04. november 2003 - 14:15 #11
sjovt nok du lige nævner det ... for det var faktisk også det program jeg endte med at benytte. Det er det bedste program til sammensætning af musik. Et super program til indspilling fra minkrofon og det er utrolig nemt at arbejde med flere layers!

Det er klart et program jeg kan varmt anbefale hvis der er nogen der sørger et godt musik redigerings program!