Avatar billede jesperkh Nybegynder
28. juli 2003 - 19:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Speakfreely, Open source, tilpasning

Vi håber der nogen der kan hjælpe med at tilpasse Speakfreely til vores brug..

1. at når vi klikker på "speakfree.exe" så ud over at den åbner speakfreely.. så åbner den også en browser, hvor den kalder en asp webside... med en url der kunne eksemplevis kunne se sådan her ud : esbjerg-online.dk/speakfreely.asp?log=logind
og gør det samme når man lukker programmet.. men bare med en url.. der logger en af databasen...

Open source: http://www.fourmilab.ch/speakfree/windows/

2. når man "installere" speakfreely skal speakfre.ini være tilpasset så følgende er "hakket af" som standart: http://esbjerg-online.dk/a.htm
Avatar billede guidmaster Nybegynder
28. juli 2003 - 22:54 #1
I jeres onload kan i indsætte følgende:
System.Diagnostics.Process.Start("IExplore", "http://esbjerg-online.dk/speakfreely.asp?log=logind")
På samme måde kan i jo så gøre det når i lukke applikationen ned :)
Avatar billede jesperkh Nybegynder
29. juli 2003 - 08:52 #2
Det skulle gerne bygges ind i programmet... fordi vi også ofte bruger programmet når vi er ude at rejese og bare har speakfreely med på en diskette... men der er ingen af os der har kendskab til at programmere i .NET
Avatar billede kichian Nybegynder
29. juli 2003 - 13:06 #3
Speakfreely er ikke programmeret i .NET. Det er unmanaged C hele vejen igennem. Man skal dog bruge VS(.NET?) for at kompilere det.
Avatar billede jesperkh Nybegynder
29. juli 2003 - 13:12 #4
Jeg har lagt indlæget her op under .net, for de skriver sådan på websiden hvor man download source...

Complete source code is available for Speak Freely. Source code is intended for experienced Windows developers only. You don't need the source code unless you want to modify the program yourself. If you want to look under the hood, download the source code, which you'll need Visual C/C++ .NET (no C++ features are used) to compile.
Avatar billede jesperkh Nybegynder
29. juli 2003 - 13:13 #5
ligger oplægget det forkert sted ??
Avatar billede kichian Nybegynder
29. juli 2003 - 16:39 #6
Jeg mener at gruppen C/C++ er mere egnet.
Avatar billede jesperkh Nybegynder
20. marts 2004 - 20:25 #7
lukker