Avatar billede post Nybegynder
28. juli 2003 - 17:51 Der er 12 kommentarer

Vedr. søge ord

Er der mon en der kan oplyse min hvordan man lægger de rigtige søgeord omkring sit website op på fx. Googel.com således at man kan søge på søgeordet og derefter blive henvist til websitet.

Sådan at det virker.

Hilsen Louise
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. juli 2003 - 18:12 #1
Hvad handler siden om?
Avatar billede post Nybegynder
28. juli 2003 - 18:33 #2
Websitet handler om erotik

Hilsen Louise
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. juli 2003 - 18:57 #3
erotisk brevkasse/spørgsmål. Erotiske oplevelser. Fortæl om erotik.
Erotiske billeder. Det er muligt at jeg skyder helt ved siden, men hvi du havde lidt flere detaljer om indholdet kunne søgeordene gøres mere præcise og fængende
Avatar billede post Nybegynder
28. juli 2003 - 19:17 #4
Hej

Jeg er godt nok klar over ordene, men det er som om at ordene ikke bliver fundet i metaen. Websitet heder i øvrigt sexogerotik.dk

Hilsen Louise
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. juli 2003 - 19:36 #5
Avatar billede post Nybegynder
28. juli 2003 - 19:57 #6
Hej

Kan jeg evt. få dig til at se efter om vores ”vis kilde” er korrekt?

Hilsen Louise
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. juli 2003 - 20:15 #7
prøv her, de er bedre til det end jeg er,der får du et mere kvalficeret svar http://www.eksperten.dk/kat/176
Avatar billede post Nybegynder
28. juli 2003 - 20:35 #8
Hej

Tak for adr. http://www.eksperten.dk/kat/176 Men hvem skal jeg spørger?

Hilsen Louise
Avatar billede aovergaard Nybegynder
28. juli 2003 - 20:54 #9
Det er katogori Webservere her på eksperten, og du får fat i alle eksperter på dette område, så du skal ikke spørge nogen specielt, det er bare forkert katogori du er havnet i:)
Avatar billede cpufan Juniormester
30. juli 2003 - 02:12 #10
http://www.google.com/search?hl=da&ie=ISO-8859-1&q=sex-erotik&btnG=Google-s%F8gning&lr=lang_da

Siden er der i hvert tilfælde.

Der går nogle dage inden dine søgeord registreres hos google, fra du har lavet dine ændringer tilføjelser.
Nu er der jo også temmelig mange der netop bruger disse ord i meta tags ' ene
Avatar billede cpufan Juniormester
30. juli 2003 - 02:14 #11
en god ide på google, er at titlen på dine sider også indeholder nogle af søgeordene.
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. august 2003 - 19:57 #12
Først skal du vide at metatags ikke rigtigt virker mere, de var hotte for 3 år siden, men siden har søgemaskinerne fundet ud at at alle webmasterne havde opdaget dem og misbrugte dem, hvorfor stortset ingen af de store søgemaskiner anvender dem mere. Her er hvad du bør gøre for at opnå en god placering i google.

Google lever af links. Den vigtigste parameter for google, når den udregner din placering er hvor mange eksterne links du har. Jo flere links du har jo bedre placering og jo flere af de links du har dererrelevante, d.v.s. handler om det samme som dit site, jo bedre er det. Du skal altså på jagt efter links, skriv til alle de site du kan finde der handler om det samme som dit, bed dem om at linke til dig. Signer alle de gæstebøger for sites der handler om det samme som dit med din URL, det giver ofte et gratis link. lad alle dine vennem og bekendte linke til dig, alle forretningsforbindelser og aldet, alle link gælder jo flere jo bedre.

Find derefter dine søgeord, lav en liste og husk at søgeordene skal være både relevante, d.v.s. rent faktisk bruges af andre og realistiske, d.v.s. du skal kunne opnå en god placering uden at skulle bruge mange penge da konkurrencen er stor.

Herefter kan du begynde at placere dine realistiske og relevante søgeord på dine sider. Placer kun et søgeord/søgesætning pr. side, og placer så søgerodet/sætningen i Title taggen, i sidens overskrift, i side teksten, i alt tags, i title attributter, i hybertekst og også i meta.

Når dette er gjort kan du vende tilbage, så kikker vi på de næste par trind