Avatar billede zaggazapp Nybegynder
28. juli 2003 - 17:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Pris på en hjemmeside som Dating eller Scor.

I løbet af året, har jeg tænkt mig at lave en hjemmeside med funktioner som er i hjemmesiderne Dating og Scor.

Jeg er selv ikke god til programmering, derfor har jeg tænkt mig at få lavet hjemmesiden af proffesionelle.

Da jeg ikke har midlerne, har jeg tænkt mig at låne fra banken, derfor skal jeg lave en budget, men da jeg ikke ved hvor meget det vil koste at lave sådan en hjemmeside, har jeg brug for jeres hjælp.

Jeg håber der er nogen af jer, der gider besvare mit spørgsmål.

For at opsummere...

Jeg har brug for, at vide hvor meget det vil koste, at få en proffesionel til, at lave en hjemmeside med de samme funktioner, som findes i hjemmesiderne Dating og Scor.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juli 2003 - 17:43 #1
Der er over 24 kontaktsteder alene i Danmark, så det kan sikkert ikke betale sig.
Du skal nemlig regne med at investere rimelige store beløb i markedsføring. Og
så skal du anvende lokkemidler, for at få brugerne flytte kontaktsted.

Link til kontaktsteder: http://www.ni.dk/fritid/chatogkontakt/

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juli 2003 - 17:44 #2
til at  flytte kontaktsted...

/per
Avatar billede keysersoze Guru
28. juli 2003 - 18:07 #3
at lave en nøjagtig kopi ville være at skyde sig selv i foden - det skulle være noget ud over scor.dk/dating.dk hvis du skulle have bare en lille chance.

Prisen er umulig at sige da der er mange faktorer der spiller ind - programmeringssprog, tidshorisont m.m.

Derfor ville du kunne få det bedste svar hvis du lavede en 99,9% skudsikker plan først og derefter henvendte dig til diverse webbureauer og bad om et tilbud... det tror jeg også banken helst vil have først hvis de i det hele taget vil låne penge til den slags.

men igen - der er så mange af den slags sider så en kopi af eksisterende vil gøre det utroligt svært hvis ikke der bliver sat mindst lige så mange penge i markedsføringen som i udviklingen!
Avatar billede zaggazapp Nybegynder
28. juli 2003 - 18:17 #4
Tak for jeres svar.

Det er ikke i danmark, jeg har tænkt mig at lave.

Det er ikke kopi af Dating og Scor, jeg vil lave, men blot have at min hjemmeside også indeholdte nogle af de funktioner som de to sider indeholder.

Tak for hurtigt svar.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
29. juli 2003 - 10:42 #5
Leder du efter en software løsning, eller en komplet løsning med hosting?

Afhængig af præcis hvad type site du ønsker, kan jeg tilbyde en licens (samt evt. drift) af en datingsite.

Du kan evt. kigge på www.husssh.dk som af en af de sites der kører på denne software (der er dog flere features end den benytter).
Avatar billede zaggazapp Nybegynder
29. juli 2003 - 15:46 #6
Jeg tænkte mere på, at få lavet hele hjemmesiden, så den blev køre klar, uden hosting, jeg finder selv en senere.

Designet vil jeg selv lave.

Det er funktionerne og det tunge programmering, jeg godt vil have en, der har forstand på det, til at lave.

Håber du kan give mig en nogenlunde pris på hvad det vil koste.

Jeg regner med at gå senest igang i starten af næste år, grundet min nuværende økonomiske tilstand.

Jeg takker i forvejen for hjælpen.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
29. juli 2003 - 15:50 #7
Softwaren/funktionerne er uafhængig af designet.

Du kan kontakte mig på info@fsconsult.dk eller ICQ: 247772
Avatar billede eduardobr61 Praktikant
09. august 2016 - 22:01 #8
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Francesco15 Praktikant
08. januar 2019 - 22:51 #9
Jeg anbefaler denne hjemmeside www.letspal.com
Avatar billede Francesco15 Praktikant
08. januar 2019 - 22:51 #10
Jeg anbefaler denne hjemmeside www.letspal.com